۰ نفر
۱۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

آندره اینیستا هافبک خلاق بارسا به حضور پپ گواردیولا در بایرن امیدوار است و حضورش در این باشگاه را کاملا موفقیت آمیز پیش بینی می کند.

روزنامه آلمانی بیلد اخیرا گفتگویی با این ستاره اسپانیایی در مورد آینده مربی سابق بارسا در فوتبال آلمان انجام داده است :
***وقتی شنیدید گواردیولا به بایرن آمده چه احساسی داشتید؟
---از این انتقال خوشحال شدم چون برای او و فوتبال اروپا مهم بود که بازهم در یک تیم سطح بالا مربی گری کند. من همان روز که این خبر را شنیدم با او تماس گرفتم و این انتقال را تبریک گفتم
***پپ می تواند در بایرن ، بارسای دیگری بسازد؟
--پپ سعی می کند بازیکنانی را در تیم جمع کند که با فلسفه کاری اش آشنا باشند و بتوانند آن را داخل زمین و درحین بازی اجرا کنند. بایرن بازیکنان خوب زیادی دارد و شیوه بازی این تیم می تواند مطابق خواست گواردیولا باشد.
**دوست دارید در لیگ قهرمانان سال آینده مقابل مربی قبلی تان بازی کنید؟
--به نظرم اتفاق خوبی خواهد بود ولی فقط در فینال اتفاق خواهد افتاد
**پپ زمانی که در بارسا بود روی بالا رفتن درصدمالکیت توپ و بازپس گیری سریع توپ از حریف اصرار داشت . فکر می کنید این شیوه در بایرن تا چه حد موفق باشد؟
--فکر نمی کنم در بایرن مشکلی از این بابت داشته باشد. شیوه بازی در بایرن تا حد زیادی شبیه بارسا است و تاکید زیادی روی بالا بودن درصد مالکیت توپ می شود وبا کیفیت بالایی که بازیکنان تیم دارند اجرای آن مطابق خواست گواردیولا اصلا مشکل نخواهد بود.
**فکر می کنید شما هم  بعد از پپ به بایرن بروید ؟
--( می خندد) جای من در بارسا خوب است !
***فکر می کنید چه نکته ای سبب شده تا پپ یک مربی ویژه در سطح اروپا باشد ؟
---او هرآنچه از بازیکنان انتظار دارد را به شکل کامل به آنها تفهیم می کند و خودش را بجای تک تک بازیکنان تیم قرار می دهد وسعی می کند انتظاراتش از همه منطقی باشد. او رابطه کاملا نزدیکی با بازیکنان دارد واین میتواند در بایرن هم به کمک او بیاید. به نظرم حتی هواداران بایرن هم از حضور او در آلیانز آرنا استقبال می کنند و او را بهترین گزینه می دانند. حضور او در بایرن غنیمت است.
**ولی همه نسبت به حضور او در بایرن خوش بین نیستند و تصور می کنند او مشکلات زیادی در این تیم خواهد داشت!

--من چنین نظری ندارم .او در باشگاه بزرگی کار می کرده و حالا به باشگاه بزرگ دیگری منتقل شده و سعی می کند کارش را با احترام  به بازیکنان و هواداران ادامه دهد و شکی ندارم که دراین کار موفق خواهد شد.  

41281

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 284685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =