کارلوس کروش می‌گوید بازی با تیم ملی کویت یک تمرین سخت است برای تیم ملی ایران.


به گزارش خبرآنلاین ؛ سرمربی تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با کویت گفت: « 5 روزی هست که تیمم را در اختیار گرفتم. چند روزی را در اردوی دبی بودیم تا برای این بازی آماده شویم. بازیکنانم تمرینات را خوب و با انگیزه و البته با عهدی بالا پشت سر گذاشتند و از آن‌ها رضایت دارم. بازی با کویت بازی سختی است. اطمینان دارم بازیکنان تیم ملی تمام تلاش شان را برای بازی فردا به خرج می‌دهند. آن‌ها سرشار از انگیزه هستند. اگر همانطور که بازیکنان در تمرینات بودند، بتوانند در زمین بازی کنند، موفق از زمین مسابقه بیرون می‌آییم.»
خبرنگاری از کارلوس کروش پرسید چرا به جای ساعت بازی، صبح در کویت تمرین کرده‌اند ، او در این باره گفت:« متاسفانه اطلاعات درستی در اختیار شما قرار ندادند چرا که تیم ملی آخرین تمرین خود را پیش از عزیمت به کویت، صبح انجام داده و در اکثر دیدارها تمرینات تیم ملی صبح برگزار می‌شده است.»
تیم ملی برنده بازی می‌شود یا از این بازی مساوی می‌خواهد، کروش در پاسخ به این سئوال می‌گوید: «برای من بازی در خانه و یا خارج از آن تفاوتی ندارد و ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد و برای برد به اینجا آمده‌ایم. امیدوارم بازیکنان تیم ملی هم با تفکر و انگیزه برد به میدان بیایند. تمام تلاششان را به کار بندند و باز هم می‌گویم که تیم کویت در مقابل ایران جور دیگری بازی می‌کند. می‌دانم که همیشه حریف خوبی برای ایران بوده و البته زمین چمن استادیوم الکویت هم کیفیت لازم را ندارد و از این جهت کار برای بازیکنان ما سخت تر خواهد بود.»
وی در پایان در خصوص تیم‌هایی که از این گروه صعود می‌کنند گفت: «با کمال احترامی که برای همه تیم‌ها قایل هستم، تمام تفکر و تمرکزم بر روی تیم ملی ایران است و البته بهترین آرزو ها را برای تیم ملی کویت دارم، اما نه در بازی فردا (با خنده).»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 283848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۵
    27 36
    آره با این سیستم شش چهار صفری که تو میذاری حتماً میبریم.
    • بدون نام IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
      21 17
      واقعا مردمان جالبي هستيم ما.راجب فني ترين مسائل فوتبالي هم به مربي مطرحي مثه كيروش انتقاد ميكنيم.خود فرگوسن هم بياد باز هم به سيستم و تاكتيك و .. همه چيز گير ميديم.
  • بدون نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
    7 2
    برو تیم تو جمع کن بابا! جام جهانی که پریده، از بردن کویت باید خوشحال شیم؟ "بازی با کویت بازی سختی است"!!!
  • مجتبی IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
    3 0
    زرشک الان کیلویی چنده