شروع بهار 92 با باد و باران بوده است. در بسیاری از مناطق ایران به عنوان نمونه امروز باد شدیدی وزیده است و در برخی مناطق هم باران آمده. این شرایط گویا تا پایان هفته ثابت است.

به گزارش خبرآنلاین؛ موج جدیدی از سرما دیشب وارد کشور شده است، به همین دلیل، تمام مناطق کشور را بارش برف و باران در بر می گیرد. درواقع از شب گذشته در اکثر مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان بارش برف و باران آغاز شده است.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که بارندگی‌ها مناطق بیشتری را در بر می‌گیرد. ضمن اینکه در تمام مناطق واقع در نیمه شرقی کشور تا 5شنبه حداقل یکبار رگبار و رعد و برق تجربه می شود.

امروز کل نیمه غربی، اعم از استان‌های آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان،‌لرستان، چهارمحال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد، قزوین، گیلان، مازندران، زنجان، البرز، تهران،‌همدان، مرکزی، قم بارش برف و باران در بر می گیرد و تا فردا ادامه خواهد یافت.

اما از امشب تراکم ابرها در نیمه شرقی کشور ظاهر می‌شود بر همین اساس آسمان مشهد برفی و بارانی خواهد بود.

اما شمالی ها هوای سردی در پیش دارند؛ علاوه بر بارش باران، در سواحل خزر افت دما هم پیش بینی شده است. البته افت دما هوا در اکثر مناطق کشور تجربه می شود. این کاهش دما در باند شمالی کشور محسوس‌تر خواهد بود.

همچنین در استان‌های ایلام، کردستان، خوزستان و کرمانشاه گرد و خاک پیش‌بینی شده است. با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، دما در نیمه غربی شمالی کشور تا 5درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد این روند کاهش دما تا روز 3شنبه ادامه خواهد یافت به طوریکه در نهایت در نیمه شمالی کشور دمای هوا 8درجه سانتی گراد کاهش‌ می‌یابد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 283720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    وای خوب می شود