مدیر بخش مبارزه با شرکتهای هرمی وزارت اطلاعات گفت‌: در آینده ای نزدیک برخی سران ایرانی این شرکتها را که در خارج از کشور سکونت دارند دستگیر خواهیم کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی تقوی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات ازابتدای امسال برنامه ریزیهای جدی برای مقابله با سران این شرکتها داشته است افزود: ‌در آینده ای نزدیک خبرهای خوبی از دستگیری برخی سران این شرکتها خواهیم داشت.

وی گفت: ‌تا کنون چندین شرکت هرمی شناسایی شده و برخورد قاطع دستگاه قضایی با صاحبان این شرکتها باعث شده است شاهد کاهش شدید فعالیت این شرکتها باشیم.

تقوی با اشاره به این که هم اکنون در این شرکتها آخرین روشهای کلاهبرداری به کار بسته می شود افزود: ‌معمولا بسیاری از جوانانی که تجربه کار اقتصادی ندارند در دام این شرکتها می افتند و متاسفانه آن قدر تحت فشار روانی قرار می گیرند که خانواده و فامیل خود را هم جذب این شرکتها می کنند که به همین دلیل شاهد ضربات شدید اقتصادی به برخی خانواده ها بوده ایم.

مدیر بخش مبارزه با شرکتهای هرمی وزارت اطلاعات گفت‌: بیشتر سران این شرکتها افراد خارجی هستند اما در آینده ای نزدیک برخی سران ایرانی این شرکتها را که در خارج از کشور سکونت دارند دستگیر خواهیم کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 28335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۴
    0 0
    شرکت QI در ایران ادعا می کند که از حمایت بعضی از مقامات انتظامی بر خوردار است. این شرکت می گوید ما بصورت باینری عمل می کنیم و نه هرمی. در این مورد نیز توضیح بدهید
  • بدون نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۷
    0 0
    تنها کمپانی کوئست حائض شرایط اعلام شده از سوی مراجع بازرگانی است
  • بدون نام CZ ۰۷:۴۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۱
    0 0
    مگر میشه کمپانی بزرگ کوئست هرمی باشه؟ و در 17 کشور نمایندگی داشته باشه؟ و با سران کشور های مختلف قرارداد امضا کرده باشه؟ در نتیجه کمپانی کوئست یک کمپانی نتورک یا دایرکت سلینگ هستش. نه هرمی.
  • IMAN IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۰
    0 1
    سلام شنیدم ایران برای عضو شدن در سازمان اسیایی WTO باید 3شرکت را قبول کند که یکی از انهاQI هست لطفاتوضیح دهیدممنون