ترافیک در جاده های شمال، تهران - قم و استان اصفهان سنگین است

سرهنگ علیرضا جهانگیری معاون عملیات پلیس راهور در گفت و گو با خبرآنلاین اعلام کرد که جاده های منتهی به استانهای شمال با ترافیک زیادی روبه رو هستند و هوا در این مسیرها تقریبا ابری است.
وی با بیان اینکه امروز بسیاری از شهروندان تهرانی به سمت بهشت زهرا برای زیارت قبور و گذراندن سال تحویل در آنجا یا قم دارند ترافیک زیادی در آزاد راه تهران-قم گزارش شده است.

وی پیش بینی کرد که ترافیک در روز پنج شنبه کمتر شود و تا آن روز همچنان جاده های منتهی به اصفهان،شمال و مشهد همچنان پرترافیک باشند.
همچنین بنابر اعلام پلیس راه،در 24 ساعت گذشته اصفهان دارای بیشترین تصادفات و حوادث جاده ای بوده است.

سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا هم درباره جزییات ترافیک جاده ای به فارس گفت: برابر گزارش های دریافتی بار ترافیکی در محور هراز از آبعلی تا امام زاده هاشم، محور چالوس از میدان امیر کبیر کرج تا تونل شماره 5 و در استان گیلان محور رشت قزوین در محدوده منجیل و رودبار سنگین گزارش گردیده است.

وی افزود: در استان البرز باند شمالی آزادراه تهران کرج از شهرک خاتم تا پل فردیس و باند شمالی آزادراه کرج قزوین از پل فردیس تا پل حصارک، در استان قزوین محورهای قزوین رشت و قزوین زنجان، در استان خراسان رضوی محورهای قوچان به مشهد و نیشابور به مشهد، در استان قم آزادراه قم تهران و محور قم سلفچگان نیمه سنگین اعلام شده است.

سلبی گفت: برابر گزارشهای دریافتی دراکثر محورهای استان خراسان شمالی و در استان خراسان رضوی محورهای مشهد چناران و سبزوار به جوین بارش برف اعلام شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجاگفت: سایر استانهای کشور از جوی آرام برخوردار است و با توجه به لغزندگی سطح جاده‌های مذکور به رانندگانی که از این مسیرها تردد می‌کنند توصیه می‌کنیم با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 283225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =