ایرنا نوشت:

سیدشمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص این که گفته می شود تعدادی از نمایندگان مجلس هدف از ثابت نگه داشتن مبلغ یارانه مردم را در بودجه سه دوازدهم سال آینده کل کشور، جلوگیری از برنامه های احتمالی انتخاباتی دولت با استفاده از یارانه ها دانسته اند، بیان کرد.
حسینی، افزود: معیارهای مردم ایران برای رای دادن به افراد بالاتر از معیارهای مادی است و اگر کسی برخلاف این گفته نظری دارد آن را رسما اعلام نماید.
وی با انتقاد شدید از این نوع نگاه به بودجه کلان کشور گفت: افزایش یارانه ها چه ربطی به انتخابات آینده ریاست جمهوری دارد و اصولا مگر مردم ایران به پول رای می دهند؟
این عضو کابینه دولت دهم با بیان این که این نوع نگاه توهین به مردم و ملت ایران است ادامه داد: اگر بودجه سه دوازدهم که از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شده توسط شورای نگهبان تایید و قانونی شود آن را اجرا می کنیم چرا که قانون است.
سفرهاي استاني از سر گرفته مي​شوند
رییس دفتر رییس جمهوری اعلام کرد: سفرهای استانی دولت با مساعد شدن هوا و انجام برنامه ریزی های لازم آغاز می شود.
سید حسن موسوی هم در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: برنامه ریزی های لازم برای انجام سفرهای استانی از سوی مسوولان انجام شده است که پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی خواهد شد.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور هم در پاسخ به سؤالی درباره اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس درباره لغو سفرهای استانی به دلیل عدم استقبال مردم گفت‌: حرف ایشان مورد تأیید نیست.
به گزارش فارس،حمید بقایی افزود: آقاي دهقان باید استدلال خود را در این باره مطرح کند و چگونه این مسئله را حساب کرده‌اند آیا نظرسنجی کرده‌اند؟ اینطور که نمی‌شود صحبت کرد. حالا که آقای رئیس‌جمهور هر هفته دو سفر پروژه‌ای می‌روند و این هم به نوعی سفر استانی محسوب می شود.
/2929
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =