اشکان دژاگه هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فولام، در نظرسنجی برنامه نود به عنوان بهترین بازیکن ایران در سال 1391 انتخاب شد.

مجید نامجومطلق ستاره اسبق تیم ملی و استقلال در مورد انتخاب دژاگه به عنوان بهترین بازیکن سال ایران به خبرآنلاین می گوید:«او به عنوان یک بازیکن ایرانی در یکی از معتبرترین لیگ های دنیا بازی می کند و انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن سال ایران نشان داد که مردم ما نسبت به فوتبال آگاهی دارند و واقعیت ها را می دانند. آنها در نظرسنجی ها با اطلاعات کامل شرکت می کنند و دژاگه هم به درستی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد چون حقش بود.»
او در مورد صحبت های تاج که گفت نویدکیا باید به خاطر ایرانی بودنش انتخاب می شد تاکید می کند: «من نمی دانم ایشان چه منظوری از این حرف داشت ولی مگر اشکان ایرانی نیست که چنین بحثی را تاج مطرح کرد. در ضمن اگر او ایرانی نیست پس چرا برای تیم ملی بازی می کند؟ اشکان هر وقت برای تیم ملی بازی می کند نهایت تلاش خود را به خرج می دهد و واقعا یک فوتبالیست حرفه ای است که می تواند برای بازیکنان ایرانی الگویی مناسب باشد.»
بعضی از بازیکنان تیم ملی از اینکه خیلی ها می گویند او یک سر و گردن از همه بالاتر است ناراحت می شوند ولی نامجومطلق می گوید: «باید قبول کرد که او یک سر و گردن بالاتر از دیگر بازیکنان تیم ملی است. او فوتبال را اصولی یاد گرفته است و شما می بینید که وقتی در زمین مسابقه بازی می کند چه کیفیت بالایی دارد و چگونه خودش را به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار نشان می دهد. در ضمن دژاگه بازیکنی است که حاشیه ندارد، این در حالی است فوتبال ایران بیشتر تحت تاثیر مسائل حاشیه ای قرار دارد.»
نکته جالب در نظرسنجی نود قرار نگرفتن چند بازیکن در بین گزینه ها بود كه می توان به جواد نکونام اشاره کرد. نامجومطلق در این خصوص تاکید می کند: «جواد بازیکن خوبی است ولی او امسال انتظارات را برآورده نکرد. بازیکنانی که در لیگ های معتبر اروپایی بازی کردند، وقتی به ایران برگشتند با یک افت مواجه شدند. دلیلش این است که آنها در اروپا باید خودشان را با اصول حرفه ای هماهنگ کنند و برای ماندن مجبور به رعایت خیلی چیزها هستند ولی در ایران همه چیز فرق می کند.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 282057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميد IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    مگه نويد كيا امسال براي تيم ملي هم بازي داشته؟؟؟؟؟اين آقاي تاج هم خيلي باحاله.بازيكني كه به خاطر عدم توانايي جسمي از بازي در تيم ملي كناره گرفته بايد بهترين بازيكن سال بشه و بازيكني كه از دل و جون واسه تيم ملي بازي كرده نبايد اين عنوانو به دست بياره.بابا دمت گرم!!!!!!!!!!!
  • جهانگیر IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
    جناب تاج منظورش این بوده که نوید کیا باید انتخاب می شد چون اصفهانیه و من هم اصفهانی هستم. کسی که تا این حد به شهرش تعصب داره چطور می تونه رییس سازمان لیگ باشه و جانبداری نکنه؟
    • حسن از قم IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
      1 9
      جانبداری آقای تاج را در برنامه ریزی بازیها دیدیم!! اما ای کاش تعصب به شما این اجازه را می داد که جانبداری سیاستمداران نسبت به تیمهای سرخابی را هم می دیدید.
  • بدون نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
    24 3
    دژاگه لیاقت این انتخاب رو داشت