۰ نفر
۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۱

چاپ دوم کتاب «مَت میلیونر» اثر اندرو نوریس با ترجمه زهره فرنیا از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، «مَت میلیونر» از مجموعه داستان های انگلیسی است که برای نوجوانان نوشته شده؛ داستان پسربچه ای به نام ماتیو کالینز که همه او را مت صدا می زنند. مت پسر بازیگوش اما باهوشی بود که در دوران بیماری اش در خانه موفق به ساخت یک بازی ساده کامپیوتری می شود. به طور اتفاقی این بازی اهمیت زیاد پیدا می کند و نسخه های پیشرفته تری از آن توسط شرکت های معروف تولید می شود.

سودفروش این بازی ها با چک و نامه ای به دست مت می رسد و مت با تحقیقات متوجه می شود که او مالک آن چک است و در اولین قدم برای خود یک حساب بانکی باز می کند. در مراحل بعدی از سود بانکی پولش، دوچرخه، ماشین رولزرویس و ... می خرد. اما زمانی که به فکر خرید خانه مجلل و اشرافی افتاد با کمک یکی از دوستانش متوجه برخی واقعیت ها می شود تا با پولش زندگی انسان ها را تغییر دهد و برای آینده اش برنامه ریزی کند.
مت به جای خانه اشرافی خانه مادرش را خرید تا او را از کار کردن و پرداخت اقساط راحت کند. مت پس از آن از خرج کردن های زیاد دست برداشت و بخشی از درآمد پولهایش را به افراد نیازمند بخشید؛ سپس ماجراهایی روی می دهد که شرح آن در ادامه داستان آمده است.
این اثر 118 صفحه ای با قیمت 5هزار تومان در اختیار علاقمندان داستان های انگلیسی قرار گرفته است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =