بر اثر وقوع سه سانحه رانندگی در استان های هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی 3 نفر کشته و 7 نفر دیگر زخمی شدند و 11000 لیتر بنزین هدر رفت.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: براثر جدا شدن تانکر کامیون حامل بنزین در شهرستان اسفراین استان خراسان شمالی 11000 لیتر سوخت بنزین هدر رفت.

سرهنگ حسین بدری افزود: یک دستگاه کامیون حامل سوخت بنزین در محور سبزوار-اسفراین بر اثر بی احتیاطی و عدم رعایت مقرارت راهنمایی و رانندگی از جاده اصلی منحرف شد. بر اثر انحراف کامیون ، تانکر حامل بنزین جدا شده و باعث سوراخ شدن و هدر رفتن 11 هزار لیتر بنزین شد. ماموران پاسگاه انتظامی عباس آباد و همچنین پاسگاه صفی آباد با تلاش و کوشش و همچنین حفاظت از صحنه از آتش سوزی جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: ماموران انتظامی و آتش نشانی کامیون و تریلی را بدون هیچ گونه خسارت جانی از محل حادثه به پمپ بنزین صفی آباد منتقل و باقی مانده های سوخت بنزین را در پمپ بنزین صفی آباد تخلیه کردند.

 

واژگونی سمند 2 کشته و 2 مجروح بر جا گذاشت
سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا از کشته شدن 2 نفر و مصدومیت 2 نفر دیگر در حادثه واژگونی خودروی سمند در استان هرمزگان خبر داد و به فارس گفت: ساعت 7 و 40 دقیقه صبح دیروز یکشنبه در جاده حاجی‌آباد به شیراز در استان هرمزگان بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند 2 نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند و 2 نفر جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا در ادامه گفت: علت این حادثه عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده اعلام شده است.

 

1 کشته و 5 زخمی در حادثه برخورد پژو و پراید
رئیس مرکز کنترل و فرماندهی راهور ناجا همچنین از کشته شدن 1 نفر و مصدومیت 5 نفر در حادثه برخورد یک‌دستگاه پژو 405 با یک‌دستگاه پراید در استان کهکیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: ساعت 19 و 20 دقیقه دیروز یکشنبه در محور بهبهان به پادوک در استان کهکیلویه و بویراحمد بر اثر برخورد یک‌دستگاه پژو 405 با یک‌دستگاه پراید 1 نفر جان خود را از دست داد و 5 نفر مجروح شدند.
سرهنگ سلبی گفت: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ خودرو پراید اعلام شده است.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =