دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید شعارش برای انتخابات سال آینده «پیروزی صداقت بر قدرت و ثروت» است.

 محسن رضایی ‌در نشست خبری با اصحاب رسانه در خرم‌آباد خاطرنشان کرد که «شعارمان پیروزی، صداقت بر قدرت و ثروت است».
حسین کنعانی‌مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی 25 آذر ماه گذشته اعلام کرده بود رضایی در صورت کاندیداتوری‌، با شعار "دولت فراگیر و امید" وارد رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری می‌شود.
رضایی یکی از نامزدهای دوره دهم ریاست جمهوری ایران نیز بود. وی در بین نامزدهای رسمی انتخابات، آخرین فردی بود که به صحنه وارد شد. رضائی با ایده «دولت ائتلافی» و مستقل وارد انتخابات شد.
این نامزد دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری 14 اسفند 91 در جمع مردم شهر دیواندره استان کردستان ، به طور رسمی کاندیداتوری خود را اعلام کرد. رضایی در جمع مردم دیواندره اظهار داشت: «پیشنهاد شده بود در تهران کاندیداتوری خود را اعلام، تا از امکانات وسیع رسانه ای استفاده کنم اما با اعلام کاندیداتوری در این شهر، بر رویکردم نسبت به پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و حل مشکلات مردم تاکید می کنم.»
رضایی در ماه های گذشته تلاش کرده با حضور در شهرستانها به جای تهران، نگاه های مردمی را متوجه خود کند. حضور در سلف سرویس دانشگاه یزد، حضور در سر زمین های کشاورزی و گفت وگو با کشاورزان و... از جمله شیوه های انتخاباتی رضایی است.
وی در لرستان هم اعلام کرده است «آمده‌ایم که بیکاری و گرانی را در جامعه با کارهای علمی و کارشناسانه حل کنیم.» نرخ بیکاری استان لرستان حدود 58 درست است.
رضایی افزود: برای استان‌هایی همچون لرستان یک برنامه ویژه اقتصادی تدارک دیده شده که در این برنامه نخبگان را موظف کردیم در مدیریت‌ها نظارت داشته باشند.
به گزارش فارس، رضایی با بیان اینکه صنعتی کردن معادن لرستان جزء یکی از برنامه‌های مهم ما است گفت: در حال حاضر تمام معادن سنگ این استان به صورت خام از لرستان خارج می‌شوند که اگر این معادن صنعتی شوند درآمد حاصله از آن‌ها 6 برابر می‌شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در زمینه جذب توریسم بخش‌های کشاورزی، دامپروری و غیره استان لرستان دارای استعدادهای فراوانی است که باید روی آن بیشتر کار شود.
یارانه‌های سبز به همه کشور داده می‌شود
رضایی در ادامه سخنان خود در جمع خبرنگاران در خرم آباد از پرداخت یارانه‌ سبز به همه مردم کشور خبرداد و گفت: همه مردم در دولت یازدهم می‌توانند از یارانه سبز بهره‌مند شوند. وی افزود: در برنامه‌های آینده در خصوص یارانه‌های سبز بیشتر توضیح می‌دهم.
/29212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    33 9
    به نظر من اگه یارانه ها حذف بشه خیلی بهتره تا اینکه در دولت بعدی هم ادامه داده بشه...شعار اگه حذف یارانه ها باشه فکر کنم بیشتر رای میاره...!
  • سیما IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    30 41
    حتمن بهشون رای میدم به امید کشوری سربلند
  • بدون نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    41 15
    ایده های خلاقانه و خوبی داره؛اما مردم بهش رای نمیدن...
  • بدون نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    34 7
    خدا کنه مردم عقل داشته باشند به کسی که منطقی تر هست رای بدن.
  • سیدمحمد IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    36 29
    این فرد با بنامه ترین شخص برای اداره کشور است و انشاالله موفق و پیروز خواهد شد. یازهرا
  • abbas IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
    12 3
    یارانه سبز دیگه چه صیغه ای هستش هه هه !!!!!!
  • بدون نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    1 0
    بهتر بود ميگذاشتند.هر دوره بهتر از دوره قبل
  • بدون نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    4 3
    رای ما فقط ؛ مهندس مشایی بهاری!
  • من IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    0 2
    تمام قشر غیور لر به او رای می دهند!!!