عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اصلی ترین دلیل سقوط و زاویه پیدا کردن افراد با ولایت فقیه را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، حبیب الله عسگراولادی  که پنجشنبه شب در برنامه تلویزیونی دیروز ، امروز فردا سخن می گفت با بیان اینکه وقتی یک گناه از حیطه شخصی خارج می شود جبرانش سخت می شود گفت: اگر کسی بگوید مفتون بودیم و توبه کردیم باید توبه کند و در مسیر هدایت قرار بگیرد و بعد از توبه ایمانش را تجدید کند و عمل صالح انجام دهد.
وی با اشاره به دور اول مجلس گفت: با نماینگان خدمت امام خمینی رسیدیم و آقای فخرالدین حجازی به نمایندگی از نمایندگان مجلس سخن گفت. وقتی آقای حجازی سخن می گفت امام دست هایشان را می فشردند و صورتشان سرخ شد. بعد از سخنان اقای حجازی امام خمینی فرمودند این تعریف هایی که شما می کنید اغلب می دانم از روی حسن نیت است اما من می ترسم مرا فاسد و ساقط کند.
عسگراولادی تصریح کرد: یکی از دلایلی که باعث می شود افراد با ولایت زاویه پیدا کنند همین زنده بادها است.
وقتی مردم وقتی می گویند زنده باد! به خودش می گیرد. مسئولین خیلی باید توجه داشته باشند که «من»شان بزرگ نشود. بزگ شدن «من» زاویه پیدا کردن با حق و ولایت است.
حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی در این گفت و گو در پاسخ به اینکه کسانی در جریان فتنه بودند و الان هم حضور دارند چطور باید با آنها مواجه شد گفت: برای هر چیزی ابزاری برای سنجش وجود دارد؛ در نظام ولایی اگر خواسته باشیم خود را تنظیم کنیم که چقدر در حاکمیت الهی جزو طاغوت نیستیم باید افراد را با ولایت فقیه بسنجیم. این آسان ترین راه و بهترین راه است.
وی تاکید کرد: ولایت فقیه تنظیم با امام عصر است. همه باید خود را با او بسنجند.
آقاتهرانی خطاب به جوانان گفت: آقای خامنه ای را با تمام رهبران دنیا مقایسه کنید اگر بهتر از ایشان پیدا کردید بروید. به ولای علی [اینطور] نیست.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =