۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱

درحالی که امروز سه سارق مسلح طلافروشی مشیریه صحنه جرم را بازسازی کرده اند، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفته اتهام محاربه به آنها تفهیم شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ اتهام محاربه و تایید شدن آن از سوی دادگاه، حکم اعدام در پی دارد. چندی پیش هم زورگیرانی که فیلم جنایت آنها منتشر شد هم به اتهام محاربه، محاکمه و دو تن از آنها به همین جرم اعدام شدند.

اکنون اما سرهنگ عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ امروز در حاشیه بازسازی صحنه سرقت ها در جمع خبرنگاران گفت: از سوی قاضی پرونده، اتهام محاربه به سه سارق مسلح تفهیم شده است.

به گفته او اجرای حکم این دسته از مجرمان در زمان کوتاه می تواند نقش موثری در کاهش جرایم داشته باشد.

 تعدادی از اهالی و کسبه محل در دیدار با رییس پلیس پایتخت که در مراسم بازسازی صحنه سرقت از طلافروشی حاضر شده بود درخواست برخورد قاطع با مجرمان و تامین امنیت این محله را داشتند.

گفتنی است در ساعت 10:45 روز سه شنبه هشتم اسفندماه 91 سه سارق مسلح به یک طلافروشی به نام «پرستیژ» در محله مشیریه حمله‌ور شدند و پس از شکستن ویترین با پتک و تیراندازی هوایی، حدود پنج کیلوگرم از طلا و جواهرات موجود در این مغازه را سرقت کردند. ساعاتی بعد پلیس آگاهی آنان را شناسایی و دستگیر کرد. در سوابق این افراد، سرقت دو طلا فروشی در محله‌های شوش و فلاح و همچنین سرقت 160 تکه طلا از زنی در بلوار کشاورز وجود دارد.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    15 6
    پ ن پ! آزاد میشن !!! بی صبرانه منتظر اعدامشان هستیم
  • بدون نام IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    13 4
    باید اعدام بشن تا این جور سرقت های علنی تو روز روشن کم بشه
  • حیدری IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    15 5
    سلام، من در حیرتم که کسانی که حکمشان اعدام است چرا صورتشان را نمایش نمی دهند میترسن ابرویشان برود . شاید از جای دیگری هم سرقت کرده اند !!!!
  • بی نام A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
    0 1
    حتما باید اعدام بشن.