فدراسیون فوتبال اسناد مربوط به تبانی لبنانی‌ها را جمع‌آوری کرده تا به فیفا بدهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ دبیرکل فدراسیون فوتبال جلسه‌ای با اعضای کمیته بین‌الملل فدراسیون داشته و از آن‌ها خواسته تمام اسناد مربوط به تبانی لبنانی‌ها را جمع‌آوری کنند تا پرونده این ماجرا را به فیفا بکشانند. کروش هم گفته ایران کار خودش را می کند و تمرکزش روی بازی‌های تیم ملی است. او همچنین گفته فیفا باید به این پرونده رسیدگی کند.
نکته جالب در این ماجرا این است که بعد از حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد این پرونده، تئو بوکر سرمربی تیم ملی لبنان مصاحبه کرده و گفته: «بازیکنان احمق من جلوی قطر کم کاری کرده‌اند.» این مصاحبه به معنی پذیرش تبانی است و نشان می‌دهد لبنانی‌ها خودشان هم قبول دارند که تبانی اتفاق افتاده است. از طرفی اینترپل هم از نتایج تحقیقات کنفدراسیون فوتبال آسیا قانع نشده و معتقد است این یک شبکه تبانی است و فیفا باید در مورد آن بررسی‌های بیشتری انجام شود.
پیش از این هم فیفا فدراسیون فوتبال لبنان را تهدید کرده بود که اگر در این ماجرا همکاری نکنند، خودشان تصمیم نهایی را می‌گیرند {ایــنــجــا}. رویترز در این زمینه نوشته بود: «فیفا با ارسال نامه ای به مقامات لبنانی از آنها خواسته هویت افرادی را که در این تبانی دست داشته اند و باعث تغییر نتایج شده اند را فاش کند تا کمیته بازی جوانمردانه فیفا در مورد آنها تصمیم گیری کند. فیفا در ایمیلی به رویترز اعلام کرده که هنوز هیچ پاسخی از فدراسیون فوتبال لبنان دریافت نکرده به همین دلیل هنوز نمی توان روی صلاحیت لبنان برای حضور در ادامه مسابقات بحث کرد. مسئولان فیفا می خواهند بدانند که این تبانی چه تاثیری روی بازی های مقدماتی جام جهانی 2014 داشته است.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    63 6
    عربها رشوه های کلان میدن شانسی برای گرفتن حقمون نداریم
    • بدون نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
      1 0
      از لحاظ حقوقی اگر تیمی بخواد محروم بشه قطه نه لبنان،چون کل تیم قطر رشوه داده واز این طرف فقط چند بازیکن لبنانی رشوه گرفته اند
  • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    67 1
    اندوه لبنان کشت مارا
    • سعید IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
      1 0
      عالی بود .به موقع گفتی
  • بدون نام EU ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    1 0
    دم فیفا گرم بازم ایول به اینترپل از آقای رئیس همیشه خندان و بی خیال که بخاری بلند نمیشه و خیرش نمی رسه