رقیب CES لاس وگاس، یعنی CeBIT‌ آلمان در هانوور با حضور 4100 کمپانی از 70 کشور از فردا 5 مارس الی 9 مارس برگزار می شود.

تمرکز اصلی نمایشگاه امسال روی دو موضوع یعنی کلود وshareconomy  خواهد بود.آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و دونالد تاسک نخست وزیر لهستان (بعنوان کشور پارتنر و مشارکت جو در سبیت) نمایشگاه را افتتاح خواهند کرد و تخمین زده می شود 350 هزار نفر (مانند سال گذشته) دست کم، در نمایشگاه امسال بعنوان کارشناس و علاقمند به محصولات های- تک شرکت کنند.
کاربران نه تنها دیتای دیجیتال خود را روی اینترنت به اشتراک می گذارند، بلکه مدل های به اشتراک گذاری برای محصولاتی مانند اتومبیل و آپارتمان و سایر صنایع را نیز ساماندهی می کنند و آینده بیزینس ، مفاهیم، دیتا، منابع، زیرساختهای کسب و کار به این سمت و سو یعنی shareconomy خواهد رفت.
موضوع کلود وسرویس های مربوط به آن و دسترسی به پلتفورم های کلود نیز در این نمایشگاه و محصولات مرتبط عرضه خواهد شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
دنیای های – تک از سخت افزار به سوی نرم افزار و حالا به سوی سرویس در حال حرکت است و کلود و سرویس های زیر مجموعه آن نیز برای کسب و کارهای مختلف در همین راستا ارزیابی می شود.
CES در لاس وگاس امسال مورد انتقاد واقع شد و باید دید CeBIT به کدام جهت خواهد چرخید و چه اتفاقاتی در ان رخ خواهد داد.
فرصتهای دنیای دیجیتال در آینده برای کسب و کارهای جوان در حدود 100 ورک شاپ در CeBIT مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
فناوری های مرتبط با اینترنت یا همان Internet of Things مانند چت با یخچال و ... در این نمایشگاه مانند CES و MWC در بارسلونا از دیگر بخش های داغ نمایشگاه خواهد بود.
 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =