۰ نفر
۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱

فیلم سینمایی «ساروخ» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته در ژانر وحشت ساخته می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا لطفی درباره موضوع فیلم «ساروخ» گفت: «این فیلم در ژانر وحشت است و از فرم و ساختار نویی بهره می‌برد که تا کنون در ایران تجربه نشده،برای این فیلم تحقیقات گسترده دو ساله‌ای انجام شده و امتیاز آن صد در صد ایرانی بودن جنس ترسش است. ما برای این فیلم یک فاز مستند هم داریم که سهم بسیار مهمی  دارد و برای آن برنامه‌ریزی خاصی انجام داده‌ایم.»


 لطفی همچنین در ادامه گفت: «قصه فیلم برپایه یک داستان حقیقی شکل گرفته و بازیگران  به استثنای چند کارکتر همگی شخصیت‌های واقعی هستند که نقش خود را جلوی دوربین ایفا می‌کنند. در این فیلم از چند کارشناس مذهبی مطلع در امور ماورایی و متافیزیک هم استفاده شده است.»


لطفی در پایان خاطرنشان کرد: «پیش از جشنواره پروانه ساخت  فیلم را دریافت کرده‌ایم و در حال حاضر به دلیل متفاوت بودن شیوه تولید فیلم وجب به وجب در کوچه پس کوچه‌های شهر به دنبال لوکیشن و آدم‌های مورد نظر هستیم و قصد داریم تا در فصل بهار فیلمبرداری را آغاز کنیم.»

 

«ساروخ» اولین تجربه بلند لطفی محسوب می‌شود. او پیش از این سال‌ها به عنوان روزنامه‌نگار، نویسنده سینمایی و منتقد در مطبوعات حضور داشته و همچنین چند سریال و تله فیلم هم به عنوان نویسنده در کارنامه خود دارد.


دستیاری کارگردان برای چند کارگردان و ساخت چند فیلم کوتاه و مستند از دیگر فعالیت‌های لطفی به شمار می‌رود.
 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    42 2
    اميدوارم اين اتفاق رخ بده...چون سينماي ايران از اين گونه به شدت رنج مي بره و فقير هست.مشكل فيلمهاي ژانر وحشت توي ايران اينه كه كپي كاراي خارجيه.اميدوارم حالا كه ظاهرا اين گروه به ايراني بودن فيلم دقيق شدن در عمل هم بتونن اين موضوع رو پياده كنن و درحد تئوري و حرف باقي نمونه
  • بدون نام IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    47 8
    باشه باشه احتمالا یه پسر 2 ساله به خاطر دیدن فیلم بترسه-(البته وقتی برق سینما بره)