احسان حدادی امشب از ایران می رود تا دو ماه در آمریکا تمرین کند. هدف او شرکت در فستیوال بهترین های پرتاب دنیاست .

احسان حدادی در گفت و گو با خبرآنلاین انتقاد می کند از سیاست های شورای برون مرزی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای عدم حمایت از ورزشکاران المپیکی انتقاد می کند. او می گوید:« من امشب مسافرم و می روم. گفتند این سفر ضروری نیست اما من برنامه ام را ریختم. اشکالی ندارد ، با هزینه خودم می روم و تمرین می کنم. سعی می کنم برای مسابقات پرتاب که اردیبهشت ماه آنجا برگزار می شود اماده باشم. می خواهم پرتاب کنم و امید دارم که در اولین رویداد مهم بعد از المپیک که بعد از این وقفه ها در ان شرکت می کنم آماده باشم و اول شوم. مهم نیست که دوستان تصمیم گرفتند نروم. برای شان آماده سازی من مهم نیست ولی من کارم را کردم و با برنامه خودم پیش می روم. می روم ، تنهای تنها هم می روم فقط برایم دعا کنید که تمرینات خوبی داشته باشم و موفق شوم.»
دارنده تنها مدال نقره تاریخ المپیک ایران در رشته دوومیدانی که صاحب بخت اول برای کسب مدال طلای دنیاست ، از این پس به دلیل بی پولی های ورزش کشور نمی تواند مربی هم داشته باشد . او می گوید:« سال قبل من 9 هزار دلار به مربی ام می دادم و 3 هزار دلار هم ماساژورم می گرفت و این بدون در نظر گرفتن هزینه اردوها بود. ولی حالا گفتند باید همه هزینه ها را با 5 هزار دلار جمع کنیم. دوستان احتمالا قرار است قهرمان شان را برای بازی های جهانی و المپیک با مسابقات شهرداری منطقه 13 آماده کنند. همان جایی که من به دنیا آمدم و تمرین کردم و بزرگ شدم! »
احسان گلایه ای هم دارد از روند نظرسنجی انتخاب چهره سال ورزش ایران و می گوید:« ترکیب آرا کل انگیزه ورزشکارانی مثل ما را می کشد. بابا ما هم ورزشکاریم. اینجا هم که همه به فوتبال رای می دهند. فرهاد مجیدی ورزشکار بزرگی است اما واقعا اختلاف میان او و یک قهرمان المپیک که مدال آورده 50 درصد باید باشد؟ وقتی جذابیت رشته هایی مثل مدال آوران المپیکی این قدر کم باشد شاید حق هم دارند که نخواهند برای ما هزینه کنند. راستش من که انتظار داشتم بچه های المپیکی رای بیشتری بیاورند و بعد هم مربی بزرگی مثل بنا قرار بگیرد اما شرایط کاملا متفاوت باشد.
251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 49
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    مجیدی مغرور نیست...دلیل رای آوردنش اینه...مدال که همه چیز نیست!
    • ali GB ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
      اتفاقا مجیدی مغرورتره بزرگوار
    • بدون نام IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
      65 72
      راست میگه , مدال همه چیز نیست , بازوبند همه چیزه !! باور نداری از الفرهاد بپرس
    • امیر IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      مگه فردوسی پور افتخاری کسب کرده یا مثلا کسایی که تو بخش های اقتصادی و فرهنگی هستن همه افتخار کسب کردن که می گید مجیدی چی کار کرده
    • بدون نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      76 23
      خیلی واضحه که مجیدی خیلی خیلی محبوبه ، من هم پیشنهاد داده بودم که چهره ورزش و چهره فوتبال از هم تفکیک بشن... چهره فوتبال: فرهاد مجیدی چهره ورزش: محمد بنا
  • بدون نام US ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    7 مقدس این حرفا نمیشناسه تو همه جا اول فرهاد یه دونس اینو یادت باشه
  • بدون نام GB ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    خبرانلاین با این نظرسنجی اعتبار چندین ساله سایت رو خراب نکنید. مجیدی چهره سال ورزش ایران؟ بیشتر یک جوک هست و برای خنده خوبه!
    • ابی4444444444 IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
      پ نه په میخواستی محمد نوری بزارن نظر سنجی شما
    • بدون نام IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      94 58
      آخه مجیدی تو تیم خودش ثابت بازی میکنه حالا بخواد چهره بشه
  • ابی44444444 IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    بابا خوب رویانیون زیر پر وبالت گرفت وگرنه
    • بدون نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      وگرنه چی آقای ابی؟ خجالت نمی کشی در مورد یک قهرمان المپیک این مملکت اینطوری صحبت می کنی؟ این فوتبالیا چه خیری به این ملت رسوندن که اینطور جسارت توهین به قهرمانای نامی این مملکتو به خودت می دی؟
    • ابی444444 IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      10 2
      اقا شرمنده قصد توهین نداشتم ما اقای حدادی رو دوست داریم چه استقلالیا چه پرسپولیسیا منظورم این بود وگرنه برا استقلالیها هم عزیتر بودی خبرانلاین چاپ بفرمایید تا سو تفاهم بر طرف بشه
  • ایران IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    واقعا که،اینهمه قهرمان با افتخار ملی،دوستان با انصاف رای بدید.
    • سامان IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      قهرمان ملي بايد ملي باشه نه اينكه با پول رنگش عوض بشه! اونم از نوع قرمز...!!
  • بدون نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    فرهاد مجیدی ، دوست داریم ما ، دوست داریم ما
  • جعفر IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    احسان حدادی فارغ از اینکه مغرور باشه یا افتاده، واقعا افتخار آفرینه. دمش گرم.
  • هادی IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    فرهادمغرور نیست ولی شما وقتی نایب قهرمان المپیک شدید توی برنامه زنده توی لندن کم مونده بود بگید از همه مردم دنیا سرترم
    • رضا مقیم برزیل BR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      27 23
      خوب با انصاف وقتی توی المپیک با اختلاف ناچیزی دوم بشی و فکر نکنی تو دنیا بهترینی.. پس باید خیالات برت داره که اقای مجیدی ( که بعنوان یک ایرانی دوستش دارم ) تو دنیا بهترینه....طرفدار هر تیمی که هستید عشق الکی چشم دلتونو کور نکنه
  • سامان IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    نه آخه من میخوام بدونم فرهاد مجیدی رو چه حساب باید جزو کاندیدای چهره ی ورزشی سال باشه؟ مثلا چه افتخاری کسب کرده که باید جزوشون باشه؟ البته این سوالات هیچ جوابی نداره چون تنها دلیلش اینکه خبر آنلاین صد در صد استقلالیه و این رو هم بارها و بارها نشون داده. اگر قرار چهره ی فوتبالی بزاری اونم از استقلال باید از روی بیطرفی که شما ندارین یکیم از پرسپولیس بزارین. حداقل داش علی کریمی امسال جزو سه نفر برتر آسیا بود
    • بدون نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      32 20
      هیچ فوتبالی حقش در جمع برترینهای سال نیست. اینها آخه چه سودی رسوندن به حال ورزش این مملکت که باس اسمشون باشه؟ چرا این احساسات مزخرفمونو کنار نمی زاریم و به سمت ورزشایی که واقعاً نیازمند توجه مااند و واقعاً هم افتخار آفرینند مثل کشتی، والیبال، تکواندو،وزنه برداری و همین پرتاب وزنه نمی ریم. در حق زحمت کشای این مملکت داریم اجحاف می کنیم به خدای احد و واحد!
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    خبر آنلاین این نظر سنجی به کل شان سایت به این خوبی را پایین آورد.چرا باید اسم مجیدی که تو کل سال چند تا بازی کرده و هیچ افتخار قابل توجهی هم بدست نیاورده باید در کنار سوریان و حدادی که قهرمان های المپیک هستن آورده بشه؟؟؟؟!! اصلا چرا وقتی مجیدی رو گذاشتین داش علی ما نیست؟؟!
  • بدون نام IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    خبرآنلاین لطفا برای مخاطبان غیر استقلالی خودت توضیح بده علت گذاشتن اسم مجیدی در لیست ورزشکار سال چیه؟! آخه مجیدی چه حرکت مثبتی واسه ورزش انجام داده که در لیست قرارش دادی؟! غیر از این بود که همین فرد پارسال تیمی که ادعا میکنه عاشقشه رو به دلارهای عربی فروخت؟! غیر از این بود که چند سال پیش عکس شاهزاده عرب رو زیر پیراهنش پوشیده بود و وقتی گل زد نشونش داد؟! چه فایده ای برای ورزش ایران داشته؟! چه افتخاری برای این مملکت بدست آورده؟! بجای اینکه کامنت رو منتشر نکنی یا حذف کنی جواب بده ! ولی اگه بحث کل کل و این حرفاست ، خداوکیلی میثم نقی زاده رو میذاشتی تو نظرسنجی ببینی نفر اول میشه یا نه....
    • بدون نام IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
      محبوبيت ميدونيه چيه؟
  • علی رزیمیبینم IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    میبینم که این پرسپولیسیها بدجور اتیش گرفتن ,, اشکالی ندا ره شما به فکر گرفتن سهمیه اسیا باشید تا مثل امسال. تماشا نكنيد اسيا رو ?!!
    • بدون نام EU ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
      36 39
      ما امسال میشینیم و سه تا سه تا خوردن استقلال از تیم های درپیت عرب ها رو تماشا میکینم!!!
    • بدون نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      8 2
      نخیر وقتی شماها فرق بین یک قهرمان ملی رو با کسی که تو تیم خودشم ثابت بازی نمی کنه رو نمی دونید آدم فقط دلش می خواد سرشو بکوبه به میز، من نمی دو نم پس چرا بعد المپیک ملت چرا از فوتبالیستها شاکی بودن وقتی خودشونم بهشون رای میدن؟!
  • بدون نام IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    بهتر بود یه نظر سنجی جدا برای فوتبالی ها می گذاشتید.
  • مهدی IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    20 8
    عشق است ماشینت جیگره بخدا
  • فرهاد عشوندی ؛ دبیر سرویس ورزشی IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    37 22
    دوستان عزیزی که پرسیدید دلیل قرار گیری نام فرهاد مجیدی در لیست بهترین ها چه بوده است: مجیدی در نظرخواهی ابتدایی از کاربران ، بیشترین آرا را بدست آورد و در حقیقت با ارای مستقیم شما عزیزان انتخاب شده است. این نظرسنجی برآیند آرای مستقیم شما عزیزان است که زیر نظر دوستان خوب ما در کارگروه نظرسنجی و انتخاب چهره سال ایران ، به رای مستقیم کاربران گذاشته شده و سرویس ورزشی در این انتخاب کوچکترین نقشی ندارد.
    • بدون نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      72 4
      آقای دبیر عزیز. یعنی متوجه نمیشید که یه سری با ip changer دارن تو همه ی تاپیک ها به نغع استقلال رای میدن؟! چاپ که نمیکنید حداقل بررسی کنید. کافیه به رایی که یه تاپیک اورده (از 5 ستاره و تعداد آرارا) رو با رای هایی که نظرات اوردن مقایسه کنید. کاره سختی نیست به چندتا تاپیکی که راجع به استقلال هست سر بزنید الان.
    • بدون نام IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      89 5
      این اصلاً توجیه قابل قبولی نیست ، اگر بر اساس آرا هست چرا فوتبالیست های تیم های دیگه داخلی تو نظرسنجی نیستند ؟! شما بی طرفی خودتون رو زیر سوال بردین . نتیجه کار شما غیر منصفانه و غیر حرفه ای است ، چون قراره چهره سال کسی باشه که برای فوتبال ملی هیچ کاری نکرده ، حالا با این عذر و بهانه ها خودتون رو توجیه کنید ولی مردم در مورد شما قضاوت خواهند کرد . لطفاً منتشر کنین .
    • بدون نام IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      126 6
      تنها کاری که شما می کنین تحقیـــــر قهرمان های ملی است .
  • بدون نام US ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    20 12
    انتخاب میتونست بهتر انجام بشه. حمید سوریان و ... در المپیک جایگاه داشتند ولی در نظرسنجی نه.
  • بدون نام IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    25 27
    من یک استقلالی هستم . به پرسپولیسی ها هم میگم شما حق ندارید در مورد یک استقلالی نظر بدید . اما به حدادی حق می دم واقعا مقایسه کردن یک قهرمان المپیک با قهرمانان فوتبالی چندان درست و منطقی نیست . ای کاش پرسپولیسی ها می فهمیدند که منظور حدادی از این حرف توجه به آبی یا قرمز نبوده بلکه احترام به قهرمانی و پهلوانی است نه چیز دیگری
  • مجتبی IR ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    53 31
    تو فوتبالیست ها اگر قرار بود کسی جزو نامزد ها باشه اون استاد علی کریمی بود به دلیل حضور مجدد در بین 3بازیکن برتر آسیا اونم تو این سن که تو ایران بی سابقه بوده ولی اسم مجیدی تو لیسته و استاد نیست.افتخاراتی که کریمی یدک میکشه کل تاریخ استقلال از درکش عاجرِ- بهترین بازیکن اسیا، سومین دریبل زن دنیا، قهرمانی با با بایرن در لیگ آلمان، قهرمانی با بایرن و شالکه در جام حذفی آلمان،بازی و گلزنی در جام باشگاه های اروپا در قالب تیم بایرن، بهترین گلزن جام ملنهای آسیا در صورتی که مهاجم نیست! کسی که کنفدراسیون آسیا بهش لقب جادوگر و استاد میده و از همه مهمتر تواضع و مردمی بودنش فقط افتخارات بین المللی رو گفتم اونم نه کامل...عادل باش و بچاپ خبر
  • میثاق IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    30 17
    حالا مجیدی این همه طرفدار داره شماها چرا ناراحتید؟ تو همه جای دنیا اونقدر که نشریات و رسانه ها به ورزشهای پرطرفدار می پردازند به رشته های کم طرفدار نمی پردازند ولی دولت موظفه به همه رشته ها به اندازه کافی برسه مخصوصا کسانی که در مسابقات جهانی و المپیک می درخشند باید بودجه ویژه داشته باشند. احسان حدادی هم فکر می کنم دلش از جای دیگر پر است گیر داده به محبوبیت مجیدی و چون رویانیان در این مدت حسابی شارژش کرده فکر می کنه مدیونه و باید ضد استقلال جبهه بگیره.
  • بدون نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    18 10
    مثلا فوتبال غیر از ابروریزی چه افتخاری واسه ما داشته "غیر قهرمانی فوتبال ساحلی در اسیا برای اولین بار البته بعداز اون پدیده ای که کفاشیان کشفش کرد(رییس کمیته فوتبال ساحلی سابق)" حیف از وقت بی ارزش ما نباشه که خرج این فوتبال ایران کنیم درود بر پار المپیکیها درود بر المپیکیها
  • معین GB ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    22 24
    واقعا متاسفم با ایننظر سنجیتون.من عاشق خبرانلاینم اما با این نظر سنجی خیلی دلخور شدم بابا حدادی و افتخاراتش جداست و مجیدی هم جداست.اگه اینجوریه یه پرسپولیسی میذاشتین بعد میدیدن چی میشد
  • بدون نام US ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    26 18
    فرهاد به تنهایی از همه نظرسنجی های دیگه بیشتر رای آورده... مثلا چهره سیاست کلا 14 هزار رای داشت ولی فرهاد فقط خودش 15هزار رای داره... به هر حال یه فرقی هست بین فرهاد و بقیه
  • پوریا IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    22 9
    همه شماها دلتون از جای دیگه پره ... حواستون نیست از یه طرف میگید چرا فرهاد مجیدی گذاشتید که فوتبالیه ویه چهره المپیکی رو نذاشتید باز خودتون تو حرفاتون میگید چرا پرسپولیسی نذاشتید چرا علی کریمی نیست !! قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو شماها با خودتون هم صادق نیستید ،دبیر سایت توضیح دادن که دلیل انتخاب فرهاد چی بوده مجیدی با رای خود مردم به عنوان چهره ورزش انتخاب شده خود مردم هم بهش رای میدن هر کی ناراحته رای نده یا به همون کسی که فکر میکنین حقشه رای بدین جلوتو که نگرفتن ضامن رای دادن بقیه هم نباشید
  • امیرحسین IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    25 19
    خداییش کاری که بنا امسال کرد و مقایسه کنید با کاری که فرهاد کرد ، اصلاً قابل مقایسه نیست ، 3 تا مدال المپیک کجا و آن کجا ،
    • امین IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      8 7
      همین 4 که کرد تو چشم پرسپولیسی ها از 100 مدال طلای المپیک بالاتر عزیزم!!!
  • امیرحسین IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    29 27
    این استقلالیه حاضرند 10 تا مدال المپیک از ایران کم بشه ، اما داش فرهاد باشه ، به این نمی گین محبوبیت به این می گن وطن فروشی
    • عليرضا اس اس IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
      7 79
      نخير ما حاضريم ايران 100تا مدال المپيكي بگيره وبعد از ان داش فرهادمون بشه محبوب هرچي دل تا كورشود هران كس كه نتواند ببيند
  • سربدار IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    64 4
    برای شما خبرآنلاینی ها متاسفم. فوتبالی ها که جز هدر دادن پول های مردم و بیت المال کار خاصی انجام ندادن و نمیدن و نخواهند داد رو تو نظرسنجنی گذاشتید اما افتخار آفرینان ایران نه. همه ی المپیکی ها و پارالمپیکی ها براستی چهره های ورزش ایران هستند. البته از ولاسکوی عزیز هم نباید گذشت همه ما از ایشان ممنونیم که حتی از بعضی فوتبالی ها که خود را میهن پرست می دانند و سایرین را اجنبی هم بسیار بسیار باغیرت تر بوده و در شرایطی که همه چیز به ضرر والیبال ایران بوده(از داوری تا...) ایران را به لیگ جهانی بوده. البته چهره هایی مانند میرعلی که از جیب خود صرف هندبال و کشتی و دومیدانی و... و در کل صرف شکوفایی استعدادهای جوانان بورمند مملکت میکند چهره محبوب کشور هستند
  • امین IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    7 3
    فرهاد مجیدی دوست داریم ما... دوست داریم ما ...
  • emtex DE ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    6 2
    مشکل اینجاست که همه میدونن فرهاد یکه ولی از حسادت این حرفارو میزنن , بهداد سلیمی پرسپولیسیه خب معلومه باید اینو بگه اون آقای پرسپولیسی که گفت فرهاد وطن فروشه و اونور بازی کرده داش علی کریمیشون بیشتر عمر فوتبالیشو که توی کشورای عربی گذرونده.. تو خورشیدی ولی غروب نداری آهای فـــــرهـــــاد مجــــیــــدی..
  • MAHSA IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    6 3
    درود بر حدادی هر جا نظر بخواد من شخصا نظر بهش :) اون بهترینه مجیدی هم خوبه ولی فوتبال با دو و میدانی فرق می کنه ایراد نظر سنجی اینه
  • amir IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
    0 0
    اخ پرسپولیسیا میسوزن