خبرگزاری فارس:

یکی از گویندگان باسابقه و برجسته تلویزیون ایرلند به دلیل انتقاد از اسرائیل سه هفته وقت دارد تا از اسرائیلی‌ها عذرخواهی کند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه صهیونیستی تایمز اسرائیل، اداره پخش ایرلند علیه یکی از مجریان تلویزیون این کشور که اسرائیل را «سرطان» خوانده، رأی داد. بر این اساس وی باید تا 21 روز دیگر رسما در یک برنامه تلویزیونی از اسرائیلی‌ها عذرخواهی کند.

«وینسنت برون» مجری برجسته تلویزیون ایرلند در یکی از برنامه‌های خود اسرائیل را «سرطان امور خارجی» توصیف کرده بود.

وی همچنین گفته است که اسرائیل به عامل اتحاد جامعه مسلمان علیه دیگر بخش‌های جهان تبدیل شده است. به گفته وی اسرائیل «در سرزمین‌های دزدیده‌شده از اعراب» بنا شده است.

پس از این صحبت‌ها بود که برون به بیان اظهارات ضدیهود متهم شد. امری که کانال 3 تلویزیون ایرلند آن را نپذیرفت و برون هم دو شب بعد توضیح داد که اظهارات وی ضدیهودی نبوده و تنها انتقاداتی از سیاست‌های اسرائیل بوده است.

با این وجود اداره پخش ایرلند گفته است که این اظهارات عدول از استانداردهای عدالت بوده و به همین جهت برون باید از اسرائیلی‌ها عذرخواهی کند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    13 11
    یه پیش بینی خیلی ساده : اگه عذرخواهی بکنه و خودشو پشیمون جلوه بده ، همین اداره پخش بعدها این موضوع رو بهانه میکنه و با تیپا اونو میندازه بیرون !! اما اگه جرات و جسارت به خرج بده و رو حرفش وایسه قطعا روش حساب باز میکنن و میتونه خودشو تو شبکه جا بندازه و به رده های بالاتر هم بره !!