محمد سعیدی​کیا صبح فردا مهمان کافه خبر خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، محمد سعیدی کیا در عموم دولت‌های بعد از انقلاب سمت وزارت داشته است. وزیر راه دولت میرحسین موسوی و آیت الله هاشمی رفسنجانی، وزیر جهادسازندگی دولت خاتمی و وزیر مسکن کابینه اول محمود احمدی نژاد؛ سمت‌های کاندیداهای احتمالی این دوره از انتخابات ریاست جمهوری است.
وی فردا مهمان خبرآنلاین خواهد بود تا دلالیل حضورش در این رقابت انتخاباتی و برنامه‌هایش را تشریح کند.
کاربران محترم می‌توانند سوالاتشان از وی را در بخش کامنت‌های این خبر منتشر کنند.
29295/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
    15 1
    هدفتان از کاندید شدن در حالی که شاتسی برای کسب این عنوان ندارید چیست؟
  • اسماعیل IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
    7 0
    سلام و عرض احترام اقای سعیدکیا انشالله در هر پستی هستید موفق باشید سوالم اینه شما در خیلی از دولت ها پست های مهمی داشتید و جالب اینجاست این دولت ها بعضا هیچ تشابهی در سیاست خارجی و تفکرات اداره کشور نداشتن و کاملا حذب های مخالفی بودن شما چطور با همه این دولتها کنار امدید؟ سوال دیگر اینکه شما در مصاحبه ای از دلایل برکناری در دولت احمدی نژاد دولت دهم گفتید زیر بار انچه میخواستند نرفتم!!! ایا منظور شما اختلافات یا خواسته های خارج از عرف!! با تشکر
  • مهدی گردان IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
    5 0
    سلام من یک طرح دارم و براش وقت گزاشتم. این طرح برای یکپارچه کردن سیستم مدیریتی هست. و اصولا با این طرح میشه کلا جلوی هر نوع دلالی و رانت و ... رو گرفت در اصل یک نرمافزاره. من این طرح رو دوست دارم به کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم بدم و چیزی هم نمیخوام. ولی متاسفانه هیچ وقت نتونستم سایت یا ادرسی از اقای سعیدی کیا پیدا کنم تا به ایشون بدم. با توجه به اینکه انتخابات نزدیکه ایا ایشون برای ملاقات مردمی دفتر یا سایتی در نظر میگیرند؟
  • بدون نام US ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
    5 0
    سلام سوالم از آقاي سعيدي كيا اينه كه در صورتي كه اصلاح طلبان به اجماع برسند و همينطور اصولگرايان نيز ائتلاف نمايند آيا ايشان همچنان در صحنه خواهند ماند يا كنار ميكشند؟ يا بهتر بگم ايشان در صورت حضور چه فردي از صحنه كنار ميرود؟
  • بدون نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    سلام. مهم ترین دلایل افزایش قیمت مسکن را چه می دانید؟ راهکارهایی که میتواند باعث تعدیل این بازار(مسکن) شود چیست؟ راهکار شما در حل ترافیک شهری و حمل و نقل عمومی و افزایش امنیت برون شهری و نوسازی ناوگان حمل و نقل(زمینی و هوایی ) چیست؟
  • زارع IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    1 6
    باسلام خدمتشان عرض میکنم درصورتی که رای بیاورند آیا فکری بحال روستاهای ما تفکیک دختر و پسر ازهمدیگر و همچنین برداشتن مدیرمعاونین و معلمان مرد از مدارس ابتدایی روستاهای استان فارس میکنند؟
  • حمید از صومعه سرا IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۵
    0 0
    آقای مهندس سعیدی کیا لظفاًبفرمائید اگر آقای خاتمی یا ایت الله هاشمی بیاییند شما به رقابت ادامه میدهید یا کنار میکشید؟