در آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تیم های تراکتورسازی و الجزیره امارات در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرآنلاین؛ در آغاز مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16:30 امروز (سه شنبه) تیم های تراکتورسازی ایران و الجزیره امارات در ورزشگاه مملو از تماشاگر یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند. این اولین تجربه آسیایی تراکتور به شمار می رود که مدتی است شور و اشتیاق خاصی را در شهر تبریز و هواداران آذری این تیم ایجاد کرده و همچنین چهره های سرشناسی همچون محسن رضایی، محمد رویانیان، مهدی تاج و عزیز محمدی را به ورزشگاه یادگار امام کشانده است.
جالب اینجاست که علاوه بر 80 هزار تماشاگری که از نزدیک شاهد بازی تیم محبوبشان هستند، حدود 20 هزار هوادار هم پشت در های بسته یادگار امام مانده اند و مجبور به بازگشت شده اند. جاده کوهستانی منتهی به استادیوم هم بسته شده و مسئولان ورزشگاه مانع ورود افراد به داخل مجموعه می شوند.
تیم فوتبال تراکتور موفق شد اولین گل آسیایی خود را در دقیقه 36 بازی به ثمر برساند. سید مهدی سیدصالحی با یک ضربه سر چهاردهمین گل آسیایی خود را وارد دروازه حریف کرد تا سکو های ورزشگاه یادگار امام منفجر شود! نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تبریزی US ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    31 7
    ضمن خیر مقدم به آقای رویانیان ، امیدوارم سردار این نکات را به عنوان سوغاتی تبریز در خاطر داشته باشند: ۱- دو اشتباه مسلّم داوری به ضرر تراکتور اتفاق پیوست: گٔل افساید ال جزیره و اخراج بی‌مورد ابراهیمی. بازیکنان و کادر فنی‌ با اخلاق حرفه‌ای با داوری ضعف برخورد کردند و مدیر عمل خودش را نخود هر آشی نکرد. کادر فنی‌ و مدیر عمل برخوردی نداشتند که مضحکهٔ عالم بشوند. ۲- هنر تیم سازی فقط در اختیار گرفتن بازیکنان میلیاردی سابقا ملی‌ پوش نیست.
  • بدون نام IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    28 14
    واقعا جالبه طرف در بازی های تیم خودش استادیوم نمیره میگه جو ورزشگاه درست نیست ولی بلند میشه میره تبریز
    • علي IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
      12 1
      چون تبريز جو استاديومش فوق العادس.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    0 4
    اونوقت ببخشيد دكتر ، ديكته چند شديد شما