رافا بنیتز در گفت و گو با رادیو ملی اسپانیا ، خودش را کاندیدای جانشینی خوزه مورینیو کرد.

سعید یوسفی / خبرآنلاین : رافائل بنیتز سرمربی سال های نه چندان دور لیورپول و اینتر میلان که پس از اخراج دی ماتئو از تیم چلسی پیشنهاد آبراموویچ را پذیرفت و هدایت آبی پوشان لندنی را بر عهده گرفت در گفتگو با رادیوی ملی اسپانیا از علاقه ی وافرش به رئال و تمایلش برای جانشینی ژوزه مورینیو سخن گفته است. او معتقد است ارتباط قوی و تنگاتنگی که با هواداران دارد می تواند کلید موفقیت او در رئال مادرید باشد.
به مادرید تعلق دارم
هر مربی به هر حال در دلش به یک تیم عشق می ورزد. من همواره ارتباط خوبی با هواداران رئال دارم و آن ها نیز تا به حال با من رفتار خیلی خوبی داشته اند. وقتی 13 ساله بودم به مادرید آمدم. اصالتاً مادریدی هستم و به این شهر و باشگاهش تعلق دارم. هرچند بدم نمی آید قبل از بازنشستگی مربی گری در تیم ملی اسپانیا را نیز تجربه کنم اما فعلاً نمی خواهم خودم را درگیر این مسائل کنم چرا که معمولاً برداشت درستی از صحبت های من در رسانه ها نمی شود.
برای موفقیت چلسی همه کار می کنم
تا پایان این فصل با چلسی قرارداد دارم و هرکاری از دستم بر بیاید برای موفقیت این تیم انجام خواهم داد. اینکه زمان زیادی برای کار کردن داشته باشید لزوماً دلیل بر موفق شدن و رسیدن به همه آنچه که در ذهن داشته اید نیست. من و بازیکنان چلسی باید سخت کار کنیم. تیم اکنون در شرایط گذار قرار دارد. ما تیمی هستیم که بازیهای زیادی را در اروپا انجام داده. باید با کمک هم از این مرحله ی سخت گذر کنیم.
تاوان موفقیت در لیورپول را پس می دهم
فکر می کنم بزرگترین مشکل من با هواداران چلسی این است که در لیورپول موفق بوده ام و حالا آن ها همان انتظارات را از من دارند. به هر حال من روی موفقیت تیم تمرکز کرده ام. باید سخت و در قالب حرفه ای کار کرد تا به نتیجه رسید. موفقیت چلسی بیش از هرکس من را خوشحال می کند. به جرات می توانم بگویم وقتی پیروز می شویم احساس می کنم شادترین مرد روی زمین هستم.
چلسی در حال حاضر با 49 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر جزیره قرار دارد و با توجه به اختلاف 16 امتیازی آبی پوشان لندنی با منچستریونایتد، تنها باید برای کسب سهمیه رقابت های اروپایی مبارزه کند. شاگردان رافا بنیتز که پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا به مسابقات لیگ اروپا راه یافته اند در دیدار رفت در خانه ی اسلاویا پراگ با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند.
4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =