۰ نفر
۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۹

ایرنا نوشت:

ˈسید حسن نصراللهˈ دبیر کل حزب الله لبنان گفت: هنگامی که به سطوح ملی و اسلامی می اندیشیم، متوجه می شویم که بزرگترین خطر برای کشور و امت اسلامی، اسراییل است.
به گزارش ایرنا از بیروت، دبیر کل حزب الله لبنان، در سخنانی در مراسم بزرگداشت سرداران شهید مقاومت (شهید ˈسید عباس موسویˈ دبیر کل سابق حزب الله، شهید ˈعماد مغنیهˈ فرمانده نظامی حزب الله و شهید شیخ ˈراغب حربˈ از مقامات سابق حزب الله) برگزار شد، گفت: تنها گزینه منطقی برای ملت ها در این خصوص، مقاومت مردمی بوده که بخشی از آن، گزینه مقاومت مسلحانه است.

دبیر کل حزب الله گفت: پس از 30 سال، مقاومت به موفقیت ها و پیروزی های زیادی دست یافته و تنها شعار و سخن و خواب و خیال نیست، بلکه حقیقت و واقعیت است.

وی ادامه داد: موفقیت های مقاومت واضح و روشن بوده و نیازی به برهان و دلیل ندارد؛ مقاومت با خون از لبنان حمایت کرده و دشمن را رانده و این مسیر را به یاری خداوند ادامه خواهد داد.

سید نصرالله گفت: شعار امسال ما در این مناسبت ˈبه سوی فلسطینˈ است و برخی ممکن است که بگویند که چرا بجای مساله فلسطین به موضوعات داخلی پرداخته نشده و البته ما به اولویت ها می نگریم و دیگر جایی برای شکست برای خود نمی بینیم.

وی در ادامه به سرداران شهید مقاومت اشاره کرد و گفت:‌ شهید راغب حرب در مرحله تاسیس و شکل گیری حزب الله و شهید موسوی در مرحله رشد و گسترش و شهید حاج عماد در مرحله موفقیت و پیروزی شاهدان بر مقاومت بودند.

وی ادامه داد: سرداران شهید ما به آنچه که امام ˈموسی صدرˈ یقین داشت، یعنی به مساله مقاومت ایمان داشتند و ما نیز این وصیت و مساله را حفظ می کنیم.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =