رئیس فدراسیون جهانی کشتی در واکنش به حذف این رشته از المپیک 2020 از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ رافائل مارتینتی رئیس فدراسیون جهانی کشتی در جلسه فیلا که در پوکت تایلند برگزار شد به طور رسمی از سمت خود استعفا کرد.
به نظر می رسد مارتینتی که از سال 2002 ریاست فدراسیون جهانی کشتی را برعهده داشته، در واکنش به خبر حذف کشتی از رشته های ورزشی المپیک 2020 این تصمیم را گرفته است. این جلسه هم اکنون ادامه دارد. مارتینتی استعفایش را به دلیل حذف کشتی از المپیک به هیات رئیسه تقدیم کرده. نکته مهم درباره مارتینتی این است که اصلاحات او برای نجات کشتی در سال های اخیر تنها جذابیت این رشته را کم کرده و عامل اصلی در مشکل اخیر این رشته محبوب ورزشی بوده است.
بسیاری از منتقدان مارتینتی ، او را متهم به ریاست دیکتاتوری می کردند.
در پی استعفای مارتینتی ، اعضای این رشته ورزشی ، الکساندر کارلین اسطوره کشتی دنیا که 12 عنوان قهرمانی جهان و المپیک متوالی را بدست آورده است به عنوان سرپرست موقت منصوب کردند. البته این خبری است که سایت های روسی منتشر کرده اند. فدراسیون جهانی کشتی با این تصمیم به مدیر و قهرمانی روسی سپرده می شود که از بهترین های تاریخ کشتی دنیاست. این قهرمان و رکوردهای افسانه ای اش سال ها روایت اصلی بسیاری از اهالی کشتی دنیا بود . قهرمانی از سیبری که شیر خرس می خورده است.
41252
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    15 4
    به سلامتی>>>>>>