در حالیکه روز جمعه 27 بهمن خبری در رابطه با ممنوعیت صادرات پسته منتشر شد، مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در واپسین ساعت های این روز درباره آن توضیح داد.

وزير صنعت، معدن و تجارت اعلام كرد: هنوز مصوبه ممنوعيت صادرات پسته ابلاغ نشده و مذاكرات با صادركنندگان اين محصول براي تعديل قيمت آن در بازار داخلي و تنظيم بازار شب عيد ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین "مهدي غضنفري" گفت:اميدواريم فردا سازمان توسعه تجارت و صادركنندگان بتوانند در باره اين موصوع به توافق برسند و نيازي به ابلاغ مصوبه ممنوعيت نباشد.
وي افزود: توسعه صادرات غيرنفتي از جمله پسته و همچنين موضوع تنظيم بازار شب عيد و كنترل قيمت از موضوعات مهمي است كه بايد به طور همزمان پايش كرده و مراقب باشيم آسيبي نبينند.
وي اظهار اميدواري كرد همه توليدكنندگان ، توزيع كنندگان و صادركنندگان با توجه به شرايط حساس كنوني همراهي بيشتري با دولت داشته باشند .
يادآور مي شود : امروز برخي رسانه ها به نقل از برخي مسئولان كشور از ممنوعيت صادرات پسته خبر داده بودند.

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    14 15
    آخه این دیگه چه مدلشه مگه با زور هم بازار تنظیم میکنن
  • رضا IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    12 13
    تنها محصولی که در برابرش ارز وارد مملکت میشود پسته است با این کار ممنوعیت دولت خودش را تحریم کرده بدون نیاز به تحریم خارجیها
  • بدون نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    40 2
    ما و بستگانمان تصميم گرفتيم امسال خريد پسته و آجيل را به دليل گرانفروشي تحريم كنيم. مجازات گرانفروشان نخريدن است! شما هم به گرانفروشان را مجازات كنيد.
  • اميرحسين IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
    27 1
    سلام وادب به نظرمن نظردوستمون درباره نخريدن خيلي عاليه اگه ماهمه مصرف كنندگان بازاردرايران اين شيوه رودربرابرتمام اقلام انجام بديم.يقين بدونين دركاهش قيمتها يه انقلابي به وجودمي آوربم.اي عزيزان هموطن من اگربه فكرمهارتورم هستين خواهشابياين دست به دست هم بديم وبراي تنظيم قيمتهايه كاري كنيم خودمون بايدبخوايم نخريم تاارزون شه متشكرم