۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۴

مهر نوشت:

یکی از ائمه جماعت "مسجد الحرام"، بلندترین مسجد جهان را در طبقه 158 برج "خلیفه" شهر "دبی" امارات افتتاح کرد.

 بلندترین مسجد جهان که در برج "خلیفه" شهر "دبی" امارات، با حضور «شیخ خالد الغامدی» یکی از ائمه جماعت "مسجد الحرام" مکه مکرمه، افتتاح شد.

«خالد الغامدی» که بنا به دعوت مسئولان برخ "خلیفه" در مراسم افتتاح بلندترین مسجد جهان حضور یافت، به امامت نمازگزارانی پرداخت که نخستین نماز را در این مسجد جدید برگزار کردند.
لازم به ذکر است که بلندترین مسجد جهان در طبقه 158 برج 163 طبقه ای "خلیفه" واقع شده که این برج با ارتفاع 828 متری خود به عنوان بلندترین ساخت دست بشر شناخته می شود و در اوایل سال 2010 میلادی افتتاح شد.

62303/

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
    0 0
    این مسجد نیست! بتکده ای است که از بیت المال مسلمین حراج شده و جانمازیست برای فریب مردم! شیخ نشین های شکم پرست با همین جانماز آب کشیدن هاست که قاپ مردم آن دیار رو ربودند! پیامبر اسلام هم مسجد ساخت اما چطور ساخت؟ آیا پیامبری که به قول قرآن اسوه و الگوی همه مسلمین است، چنین شیوه ناراست و چنین تجمل و فخرفروشی بی پایه ای رو به ما یاد داده؟! یک دستور دینی پیدا کنید که بگوید مسجد را با این شیوه بسازید! ابدا پیدا نمی کنید! یقینا چنین ساخت و ساز بی منطقی با روح دستورات اسلامی ناسازگار است. بنده این حرف را از سر اطلاع می زنم. سالهاست پای درس قرآن و روایات اهل بیت زانو زده ام. برج ساعتی که در کنار کعبه شریف ساخته اند رو دقت کرده اید؟! با تمام بلندایش به کعبه شریف اهانت می کند! تفکر وهابی یعنی همین!