وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: پس از 21 ماه تصدی این وزارتخانه تعداد واقعی مدارس و دانش آموزان برای ما مجهول است.

واحد مرکزی خبر گفت:

وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: آقای حاجی بابائی وزیر جدید در تغییر ساختار آموزش و پرورش عجله نکنند.

علیرضا علی احمدی در مراسم تودیع خود و معارفه وزیر جدید آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه را با 5 معاونت و چند مدیر کل اداره کردم و از برادرم جناب آقای حاجی بابایی می خواهم که در تغییر ساختار آموزش و پرورش عجله نکنند چرا که من در تغییر ساختار عجله کردم و این مشکلاتی را برای من ایجاد کرد.

وی با تاکید به اینکه ساختار از هم گسیخته آموزش و پرورش باید ترمیم شود گفت: پس از 21 ماه تصدی این وزارتخانه تعداد واقعی مدارس و دانش آموزان برای ما مجهول است . علی احمدی گفت90 مورد هزینه اضافی در آموزش و پرورش داشتیم که جنبه قانونی نداشت و از آن جلوگیری کردیم.

وزیر سابق آموزش و پرورش با تاکید به اینکه در شرایط کنونی مدرسه و معلم رقبای جدی دیگری در خارج از مدرسه دارند گفت: اگر رسانه ملی در جهت آموزش و پرورش حرکت نکند معلم و مدرسه نمی تواند به تنهایی نقش خود را ایفا کند و در این باره همواره خطر جدی در کمین آموزش و پرورش است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 27564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۰
    2 0
    عجب وزي ر با ارزه اي كه تعداد مدارس و دانش آموزانش را نمي دانست و ساختار را تغيير داده است و انتظار دارد وزير جديد با ساختار به هم ريختة ايشان ادامه دهد. لطفا سري به معاونت آموزشي اين وزارت خانه كه مهمترمي معاونت است بزنيد تا بدانيد كه اين آقا چه بلايي بر سر آموزش و پرورش آورد.