عضو هیات رئیسه مجلس از توضیحات لاریجانی درباره جمع بندی صورت گرفته در جلسات مشترک اقتصادی دولت و مجلس در جلسه غیرعلنی خبر داد.

لایحه بودجه 92 و تاکید بر ارائه لایحه دو دوازدهم موضوع جلسه غیرعلنی امروز مجلس بود. حسین سبحانی نیا عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح روز سه شنبه مجلس اظهار داشت: در این جلسه آقای لاریجانی گزارشی از روند گفت و گوهای مشترک اقتصادی دولت و مجلس به نمایندگان ارایه کرد.
وی به مهر گفت: طبق گفته های رئیس مجلس برای کمک یک مرحله ای به مردم بر اساس توصیه های رهبری قبل از پایان سال توافقاتی بین دو قوه صورت گرفته و قرار است این اعتبار از صندوق توسعه ملی باشد.
عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: رئیس مجلس توضیح داد که دولت و مجلس هنوز درباره نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و زمان اجرای آن به توافق نرسیده اند. رئیس مجلس درباره لایحه بودجه نیز گفت که دولت موظف است در شرایط فعلی لایحه دو دوازدهم بودجه را به مجلس ارایه دهد.
سبحانی نیا گفت: آقای لاریجانی درباره این موضوع که یکی از مسئولان دولتی گفته بود مجلس باید خود را با شرایط تطبیق دهد و اشاره آن به وضعیت لایحه بودجه در دولت بوده است گفت که این حرف منطقی نیست. ارایه لایحه بودجه از وظایف دولت است و حال که دولت تاخیر داشته باید علاوه بر لایحه بودجه لایحه دو دوازدهم به مجلس ارایه شود.
وی گفت: در صورتی که دولت لایحه دو دوازدهم ندهد مجلس ناچار است مانند سال های قبل تنخواه برای دولت تصویب کند.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =