سرمربی فجرسپاسی آرزو می کند که ایران به جام جهانی صعود کند.

به گزارش خبرآنلاین؛فجر سپاسی بعد از جدایی چند بازیکن تاثیرگذارش از جمله رضا حقیقی و عباس محمدرضایی،چند هفته ای افت کرده ولی این تیم شیرازی دوباره اوج گرفت و حالا شاگردان محمود یاوری در رده هشتم قرار دارند.فجری ها این هفته با سپاهان مساوی کردند و این در حالی است که حتی می توانستند سه امتیاز این بازی را هم بگیرند.یاوری در مورد شرایط فجر سپاسی،وضعیت فنی فوتبال ایران و مسائل مختلف دیگر حرف های جالبی می زند.حرف های این مربی را می خوانید.
هفته گذشته مدیرعامل و سرمربی سپاهان نسبت به داوری بازی با فجر سپاسی اعتراض کرده اند.در این مورد چه صحبتی دارید؟
اگر صحبتی داشتم قبل از بازی انجام می دادم.آنها مسئول حرف های خودشان هستند و حالا چرا شما می خواهید از حلقوم من حرف بیرون بکشید!
ولی آنها گفته اند که یک پنالتی برایشان گرفته نشد و داوری ها به ضرر سپاهان است؟
گفتم که از خودشان سوال کنید.
نظر خودتان در مورد قضاوت فغانی در این بازی چیست؟
فغانی جزو داوران مطرح ایران و آسیا است.او تمارض بازیکنان یا خطاهای پنالتی را به خوبی تشخیص می دهد و داور کم اشتباهی است.در ضمن بعضی از صحنه ها هم روی دروازه سپاهان رخ داد که می توانست به نفع ما باشد.
اگر در این بازی کمی خوش شانس بودید سه امتیاز را می گرفتید،درست است؟
اگر فرصت ها را تبدیل به گل می کردیم حتما برنده می شدیم.در ضمن آقای رحیمی هم حتما عصبانی بوده که آن حرف ها را زده و اگر آرام تر شود قطعا شرایط فرق خواهد کرد.او یک فوتبالیست شش دانگ بوده و نسبت به خیلی از مسائل اشراف دارد.
آقای یاوری قبول دارید لیگ برتر امسال کیفیت فنی بالایی ندارد،حالا که این سوال را می کنیم شما هم می خواهید رسانه ها را به اجنبی پرستی متهم کنید؟
خیر،من هم معتقدم که کیفیت فنی لیگ برتر از مسیر همیشگی اش دور شد و این به خاطر تعطیلات و وقفه های بیش از حدی است که کروش در این لیگ به وجود آورد.وقتی لیگ تعطیل می شود تیم ها باید بدنسازی کنند و خیلی ها می دانند انجام بدنسازی در وسط فصل چه ضررهایی به تیم ها می زند.من با شما موافقم که لیگ ایران از لحاظ فنی افت کرده است ولی دلیلش را به شما گفتم.
کروش گفته که در بازی های لیگ ایران،وقت بازی بسیار تلف می شود و زمان مُرده،زیاد وجود دارد؟
خود کروش از همه بیشتر وقت این فوتبال را تلف کرده است.شما می بینید که مثلا تیم ملی قطر به تورنمنت خلیج فارس می رود یا دنبال بازی های تدارکاتی است ولی کروش دنبال تبریک گفتن تولد آلکس فرگوسن است.ما دنبال استراحت هستیم ولی حریفان مان دنبال برنامه ریزی هستند.من به آقای کروش علاقه دارم ولی برنامه ریزی های او کارشانسی شده نیست.ما برای داشتن یک تیم ملی منسجم،داشتن پدیده در فوتبال ایران و نتیجه گرفتن باید یک لیگ قوی داشته باشیم و اگر همه چیز درست باشد دیگر نه به قهوه خانه می رویم،نه تخمه می خوریم و نه وقت اضافه می آوریم.
الان خیلی ها نسبت به صعود ایران به جام جهانی ناامید هستند.نظر شما چیست؟
وقتی بازی ها شروع نشده بود شرایط فرق داشت و همه حرف دیگری می زدند ولی الان دیگر دقیقه 90 است و خیلی چیزها دیر شده است.این شرایط نتیجه وقت تلف کردن در گذشته است.
آیا ایران به جام جهانی می رود؟
نمی دانم،انشالله که برویم.فوتبال ایران فراتر از آسیا است ولی متاسفانه اتفاقاتی در این فوتبال می افتد که نتیجه هایش را می بینیم.فقط می خواهم یک چیز به کروش بگویم تا مترجمش حرفم را برای او ترجمه کند.به کروش این جمله را می گویم:«خود شکن،آینه شکستن خطا است.»
راستی امسال چه تیمی قهرمان لیگ می شود؟
در این مورد نه می توان با قاطعیت حرف زد نه اینکه پیش بینی کرد.ممکن است با 3 امتیاز،یک تیم پنج پله صعود یا سقوط کند.
آقای یاوری،باز هم در دنیای فوتبال تب ال کلاسیکو بالا است.شما طرفدار بارسلونا هستید یا رئال؟
من قدیم ها طرفدار رئال بودم ولی الان هیچ تیمی نمی تواند مثل بارسلونا فوتبال بازی کند.مگر می شود در یک تیم مسی بازی کند و طرفدارش نباشی؟من همیشه نگاهم به ساق های مسی است و بارسلونا را یک تیم بی همتا می دانم.

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =