یاسر سبحانی‌فرد از انتشار کتابی با عنوان «بازاریابی در اینترنت» خبر داد که مباحث کاربردی و نظری مختلفی را درباره این موضوع به مخاطب ارایه می‌دهد.

یاسر سبحانی‌فرد در گفت‌وگو با ایبنا، از انتشار کتابی با موضوع بازاریابی اینترنتی خبر داد و افزود: کتاب‌های متعددی با موضوع بازاریابی وجود دارند که از زوایای مختلف به این مبحث می‌پردازند اما کمتر کتابی منتشر شده که به طور خاص به تبلیغات در سایت‌ها و روش‌های مختلف کسب درآمد در اینترنت بپردازد. به گفته استاد گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه امام صادق(ع) این کتاب به مخاطبان در درک بهتر تجارت الکترونیک و مباحث مدیریت بازرگانی با تکیه بر روش‌های نوین آن کمک می‌کند و پیش‌شرط‌های لازم برای ورود به این عرصه را به آن‌ها می‌شناساند.

مولف کتاب «تحلیل عاملی، مدل‌سازی معادلات ساختاری و چندسطحی» با بیان این نکته که در کتاب جدیدش مسایل نظری و کاربردی در کنار هم مطرح شده‌اند افزود: برای مثال در این کتاب روش‌‌های ساخت سایت و وبلاگ نیز در کنار بیان مسایل مدیریتی به مخاطب آموزش داده می‌شود و به نظر می‌رسد به دلیل کمبود اثر مشابه، این کتاب بتواند برای علاقه‌مندان به حوزه بازاریابی اینترنتی مفید باشد.

این عضو هیات علمی دانشگاه درباره ویژگی‌های دیگر این کتاب اظهار کرد: بیان مسایل متنوع سبب شده مخاطب بتواند مسایل مرتبط به این حوزه را در کتاب بیابد. در این کتاب کوشیدیم به مسایل ریزی بپردازیم که در آثار دیگر کمتر به آن‌ها توجه شده است، مثلا این که برای ثبت یک سایت اینترنتی به کجا باید مراجعه کرد و جذب تبلیغات چگونه ممکن است.

به گفته سبحانی‌فرد، این کتاب به احتمال زیاد تا پایان سال جاری(1391) منتشر خواهد شد.

 

به گزارش این خبرگزاری، کتاب «خاطرات علی خان والی در آذربایجان» که به قلم دکتر منوچهر ستوده و علی امیری گردآوری شده، دربردارنده بیش از یک هزار قطعه عکس از حکام ایرانی است. علی امیری، نویسنده گیلانی این کتاب اظهار کرد: علی خان والی یکی از حکام خوشنام دوره ناصر‌الدین‌شاه در گیلان و از بازماندگان بایزید بسطامی بود. وی افزود: پدر وی قاسم‌خان والی از رجال مشهور و سرشناس قاجاریه در دوره محمدشاه و ناصرالدین‌شاه بود که او نیز مدتی حاکم و والی گیلان بوده است.

امیری با بیان‌‌ این‌که علی خان والی از نخستین رجال علاقه‌مند به عکاسی بود، گفت: وی تحصیلات خود را در سن‌پطرزبورگ انجام داد و همان زمان در روسیه فن عکاسی را آموخت و در تمام مدت عمر خود به هر جا اعزام شد دوربین همراه داشت و عکاسی می‌کرد.

وی اظهار کرد:‌ این شخص سه مجموعه تصویری ارزشمند دارد که مجموعه کاملی از دوران حکومت وی در آذربایجان، کردستان و منطقه اردبیل را روایت می‌کند.

امیری به بخش خاطرات وی در این کتاب هم اشاره کرد و یادآور شد:‌ علی خان والی وقایع دوران حکومت خود را توسط یکی از کاتبان مخصوص خود نوشته است.

به گفته وی، این کتاب تاریخ مصوری از نواحی آذربایجان و کردستان در دوره قاجاریه و عکس حکام محلی است که تاکنون کمتر دیده شده است و می‌تواند به عنوان یک منبع و مرجع تصویری برای محققان و تاریخ پژوهان استفاده ‌شود.

وی عنوان کرد: کتاب «خاطرات علی خان والی در آذربایجان» توسط انتشارات کتابخانه مجلس شورای اسلامی منتشر خواهد شد.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =