فدراسیون فوتبال برای تیم ملی جوان دو گزینه جدی دارد.

به گزارش خبرآنلاین ، درحالی که همه رسانه ها عبدالله ویسی را صاحب بالاترین شانس برای هدایت تیم ملی جوانان می دانند اما هیچ بعید نیست این تیم به صمد مرفاوی برسد. صمد که بهترین نسل فوتبالی استقلال را در دو دهه اخیر ، پرورش داده و بازیکنانی چون جباری ، تیموریان ، قربانی ، طالب لو ، حیدری ، صادقی و محرم نژاد حاصل کار او در تیم جوانان استقلال هستند ، به دلیل دوستی دوباره با امیر قلعه نویی ، از نظر میرشاد ماجدی بهترین انتخاب برای تیم ملی جوانان است. البته او فعلا درگیر کار با صباست و باید این تیم را به بازی های قهرمانان آسیا ببرد.
عبدالله ویسی اما بعد از برکناری در پیکان بیکار است و توان مربیگری در تیم ملی جوانان را دارد. او که نسل موفق صبا را ساخته می تواند گزینه ای موفق باشد برای این رده سنی . هرچند او اخلاق هایی ویژه دارد و بعید است با هر شرایطی حاضر به همکاری با کمیته جوانان شود. رایزنی با این مربی آغاز شده و باید دید او این سمت را تحویل می گیرد یا انتخاب مربی جوانان 3 ماه دیرتر خواهد بود و تیم به صمد مرفاوی می رسد.
البته کمیته جوانان 3 اسم دیگر هم در لیستش داشته که همگی مشغول به کار در لیگ برتر هستند. یحیی گل محمدی مربی پرسپولیس ، اکبر میثاقیان و محمد احمدزاده که هیچ کدام شان حاضر به همکاری با فدراسیون در این شرایط نیستند.
دیگر خبر از کمیته ملی جوانان این است که به دلیل همزمانی بازی های جام جهانی نوجوانان با بازی های مقدماتی آسیای دوره آینده ، این تیم چون نمی تواند در هر دو پیکار شرکت داشته باشد ، با تیم زیر 15 ساله ها در رقابت آسیایی شرکت می کند و در حقیقت مصطفی قنبرپور سرمربی آینده تیم نوجوانان ایران است و باید دید بعد از جام جهانی آیا فدراسیون تیم ملی المپیک ایران که سرمربی ندارد را به پاس همه موفقیت های علی دوستی مهر به او می سپارد؟

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
    25 30
    ماجدي دارد كار خودش را مي كند! مرفاوي!
  • کی قباد IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
    5 1
    چه دعواییه سر مربیانی که استاد انداختن تیم به دسته پایین ترند