ایسنا نوشت:

 یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این‌که «امام جامعه در نقطه‌ای است که کسی نباید خود را در کنار ایشان قرار دهد» گفت: بعضی فکر می‌کنند در ردیف امام جامعه هستند.
حسين صفار هرندی در سخنرانی در قطعه شهدای بهشت‌زهرا(س) با بیان این‌که «همه افراد در طول امام جامعه معنا پیدا می‌کنند» اظهار کرد: بعضی چون فکر می‌کنند با اقبال مواجه هستند خود را گم و سعی می‌کنند خود را در ردیف امام جامعه قرار دهند.
گزيده سخنان وي به نقل از ايسنا از اين قرار است:
·         بصیرت و ولایت‌مداری مردم رمز خنثی کردن تمام توطئه‌ها بوده است. تظاهرات عاشورای 57 به لحاظ تشخیص درست مردم برای به صحنه آمدن بسیار شبیه اتفاق 9 دی 88 بود.
·         امام(ره) رمز پیروزی انقلاب را با هم بودن مردم و همچنین با هم در خدمت اسلام بودن می‌دانست . امروز رهبر معظم انقلاب نماینده اسلام ناب محمدی است. وحدتی که حول محور ولایت فقیه باشد، ارزشمند است.
·         اول انقلاب بعضی از جریان‌های منافق سعی داشتند با تظاهر به حمایت از آيت​الله طالقاني محور وحدت که امام خمینی(ره) بودند را تضعیف کنند، اما این مرد بزرگوار، فرمود من هرگاه احساس می‌کنم که به روحیه احتیاج دارم به سراغ امام خمینی در قم می‌روم و از ایشان الهام می‌گیرم.
·         بعد از رحلت امام و هنگامی که مقام معظم رهبری رهبر جامعه شدند، غرب فتنه‌ای را در پیش گرفت و سعی کرد با معرفی افراد دیگری به عنوان رهبر سیاسی انقلاب را تجزیه کند.
·         امروزه کسانی مدعی‌اند که دوران امام خمینی (ره) و حمایت از نظام دینی تمام شده است. ما برای این‌که در دهان آنها بزنیم، در 22 بهمن حضور می‌یابیم.
·          بازرگان در مسجد قبا سخنرانی داشت. وی پس از این‌که نام امام خمینی(ره) را آورد، مردم صلوات فرستادند. بازرگان در مقابل گفت من گله می‌کنم که چرا پس از بردن نام فرزند غیرمعصوم پیامبر(ص)، شما صلوات می‌فرستید؟ اما مردم پس از این‌که بازرگان نام امام خمینی (ره) را آورد، سه بار صلوات فرستادند.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    35 0
    این نظر شخصی مرحوم بازرگان بود در کنار اینکه ایشان اولین نخست وزیر منتخب حضرت امام بود و بدنبودشما اشاره ای هم به زندانی بودن ایشان در دوران ستم شاهی میکردید چرا که ایشان دست شان از این دنیا کوتاه است و در سالگرد پیروزی انقلاب اخلاق اسلامی حکم میکند به جای ذکر خیر پشت سرشان حرف نزنیم بهتر است
  • بدون نام EU ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    4 8
    اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
  • بدون نام IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    8 0
    از کوزه همان تراود که دراوست
  • امیر EU ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    30 2
    بازرگان یک سیاستمدار واقعی, مستقل و فهیم بود که احترامش برای همه واجب است اما ايشان هم کوتاهي هايي در عمرش داشت ....
  • ali IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    2 0
    اقای هرندی !!!!!!!! شما مسلمان هستین پس غیبت مسلمانی که زنده نیست نکنید!!!!
  • سید محمد EU ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    1 0
    آقای بازرگان فرمودن من از شما گله دارم چرا بعد شنیدن نام پیامبر(ص) یک صلوات میفرستید که ایشان معصومند ولی با شنیدن نام امام (ره) 3 صلوات میفرستید که مردم با شنیدن نام امام 3 صلوات فرستادن
  • محمد IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
    0 0
    چرا کامنت های خبر های سیاسی امکان مثبت منفی ندارن؟ما هم که نمی فهمیم دیگه آره خبر آنلاین؟بعضی ها که اصلا کامنتاشنم تایید نمی شن :دی