بارسلونا و رئال پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی دست یافتند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ الکلاسیکو با گل های فابرگاس برای بارسا و واران برای رئال با تساوی یک بر یک مساوی به پایان رسید. مسابقه ای که در آن بازوبند رئال بر بازوی کریس رونالدو بسته شده بود اما ستاره نجات یاران مورینیو ، واران بود و رونالدو چندبار پشت دروازه بارسا جا ماند. در سوی مقابل هم مسی اگرچه نمایش بدی نداشت اما تنها گلش در این بازی آفساید بود و قبول نشد. در این بازی هم مثل چند بازی اخیر بارسا ، تیتو ویلانووا کنار تیمش نبود. او به آمریکا رفته تا سرطانش را درمان کند و کار به جای او در دست رورا بود که نتوانست پیروزیدر این دربی مهم را حفظ کند. امسال از 4 دربی انجام شده هر تیم یک برد دارند و 2 مساوی. نکته جالب الکلاسیکو این بود که رئال در غیاب کاسیاس ، از لوپز گلر جدیدش در دروازه سود می برد اما او چندبار دچار اشتباه شد چون انگار با مدافعان تیم هماهنگی نداشت. مسابقه ای که در شروعش ، رئالی ها با استارت عالی کریس رونالدو نشان دادند به دنبال پیروزی هستند اما بزودی این بارسا بود که بر بازی مسلط شد اما در پایان یک تساوی ، هر یک از دو تیم را صاحب یک امتیاز کرد.

 بازی اول ال‌کلاسیکو در نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا برنده نداشت؛ اما بی نهایت زیبا و جذاب و دیدنی بود و گل هم داشت.در حالی که سانتیاگو برنابئو جا برای سوزن انداختن نداشت و تماشاگران با تشویق‌های کر کننده خود به حمایت تیم ناقص خود ( در غیاب کاسیاس، په‌په، راموس، کونترائو و دی‌‌ماریا) آمده بودند، رئال بازی را با حمله شروع کرد تا بارسا را به عقب براند و روی ضربه آزاد دقیقه اول پینتو را به واکنش واداشت؛ اما خیلی زود بارسا خود را پیدا کرد. در دقیقه 21 ضربه آزاد ژاوی روی تیر افقی دروازه رئال نشست. دروازه‌ای که دیگو لوپز برای اولین بار بعد از بازگشت درون آن ایستاده بود. او به آدان ترجیح داده شد تا مشخص شود نیمکت نشینی ایکر کاسیاس به دلیل آمادگی آدان نبود. در دقیقه 24 هم روی اشتباه کاروالیو، دروازه رئال تا آستانه باز شدن پیش رفت؛ اما شوت ژاوی روی خط دروازه توسط واران (بهترین بازیکن رئال) بیرون کشیده شد. در دقیقه 35 هم رئالی‌ها تا آستانه فروپاشی دروازه رئال پیش رفتند که تکل دنی آلوز اجازه گلزنی به رئال نداد. بازی در نیمه اول با همین تساوی بدون گل به پایان رسید تا بارسا به رختکنی برود که در آن سرمربی وجود نداشت و مشخص نبود چه کسی باید برای بازیکنان درباره نیمه اول صحبت کند.
بازی در نیمه دوم با برتری بارسا شروع شد و 5 دقیقه بعد به گل رسید. این گل توسط فابرگاس به ثمر رسید. بعد از این گل بارسا برتری محسوسی نسبت به رئال داشت. رئالی‌ها هم مانند نیمه اول سعی داشتند با خطاهای مکرر بازیکنان بارسا را متوقف کنند. آنها در این بازی 5 برابر بازیکنان مهمان خطا کردند که این نشان می‌دهد مورینیو تا چه اندازه نگران سرعت بازی بارسا بود. البته آنها حق هم داشتند چون مردان اصلی خط دفاعی خود را در اختیار نداشتند.
در دقیقه 52 اسین یکی از خوب‌های رئال در خطایی آشکار به ساق پای آلبا زد که کارشناسان داوری معتقدند طبق قانون باید اخراج می‌شد؛ اما این اتفاق نیفتاد تا مورینیو کاری به کار داوران بازی نداشته باشد.
در دقایق 70 و 73 فابرگاس و پدرو دو توپ طلایی را گل نکردند. بخصوص موقعیت پدرو به صورتی بود که هیچ کس فکر نمی‌کرد او گل نزند. در دقیقه 81 واران توانست با ضربه سر گل تساوی را برای رئال به ثمر برساند
در دقیقه 81 واران روی ارسال با ضربه سر گل زد تا بهترین بازیکن رئال در این بازی لقب بگیرد. مورینیو به لطف این گل حالا با خیال راحت به بازی برگشت (چهارشنبه 9 اسفند در نیوکمپ) فکر می‌کند چون برای آن بازی مجموعه بازیکنان خود را در اختیار دارد.


4141

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فوتبال IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    38 15
    ببــیـن بـــزرگـــواررر میرن فوتبال بازی میگنن آخرش مساوی میشه همه خوشحال و راضی میرن خونه هاشون!! نه اینکه از اولش بری واسه مساوی فوتبال یادت بره ارادتمند صدرنشینیت هم هستم
  • VIVA FairPlay IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    43 38
    رئالیا خیلی خشن بازی کردن، خیلی. حقشون بود ببازن
  • قباد IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    47 1
    بازیکناشون میفتادن رقیب یا خودشون به احترام تماشاگران که از وقتشان برای فوتبال زدند زرتی توپ را به اوت نمی زدند و برای شعور هوادار احترام قائل بودند. اول برای خودم متاسفم و بعد برای استقلال پرسپولیس
  • ارباب IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    24 37
    بنده شخصن ازاينهمه تبعيض و فساد درداوري فوتبال به نفع تيم مادريدي متحيرم!! اون از بازي قبلشون توجام حذفي باوالنسيا كه كلكسيوني از حركات و اشتباهات داوري بنفعشون بود، اينم از اين بازي كه خداوكيلي داور براشون سنگ تموم گذاشت!!! يعني جام حذفي اينقد برا مادريديا مهمه؟؟!!!؟؟؟؟
  • تيكي IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    27 23
    افسايد اشتباه باعث شد مسي تك به تك از وسط زمين رو از دست بده ..اينهمه هم تيم ناقص نكنيد همين وارن كه جاي په په راموس بازي ميكرد يه كل صد در صد رو از رو خط بركشت داد..انصافأ به بارسايي بودنم از سال 1992 تا امروز افتخار ميكنم فوتبال دنيا زيبايش رو به بارسا مديونه
  • وحید IR ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    43 2
    حقیقتا بازی بسیار جذاب و زیبایی بود! حتی برای من که آدم زیاد اهل فوتبالی نیستم.. ولی مثل یک فیلم سینمایی فوق العاده هیجان انگیز تا دقیقه آخر محو بازی بودم. وقتی آدم این بازیها را میبینه مسابقات این به اصطلاح لیگ برترمون در مقایسه مثل یک توپ بازی بچه گانه است. فقط ماندم چرا باید در این شرایط اقتصادی میلیون ها تومن پول بیت المال برای این بازیها و بازیکن های بی کیفیت صرف بشه؟؟!!
  • mm IT ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    20 2
    قبل از انتشار مطلبتون رو ویرایش کنین بد نیس "بارسلونا و رئال پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند."!!!!!!!!
  • هادي IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    18 2
    خبرآنلاين"بارسلونا و رئال پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند." تساوي 1-1 عزيز!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    10 1
    بارسلونا و رئال پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند. این لید اشتباه رو تصحیح کنید لطفا نتیجه یک بر یک شد
  • رضا IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    12 1
    عزيز جان بازي يك بر يك شدش نه صفر صفر
  • محمد IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    18 1
    انگار خیلی خوابش میومده آقای نویسنده!!!! بارسلونا و رئال پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند!!!!!!!!!!!!!!!!!! به گزارش خبرآنلاین ؛ الکلاسیکو با گل های فابرگاس برای بارسا و واران برای رئال با تساوی یک بر یک مساوی به پایان رسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    17 1
    ارسلونا و رئال پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل دست یافتند. به گزارش خبرآنلاین ؛ الکلاسیکو با گل های فابرگاس برای بارسا و واران برای رئال با تساوی یک بر یک مساوی به پایان رسید. این چه سبک خبر نوشتنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میدونم انقدر بی انصافید که منتشر نمی کنید
  • بدون نام IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    18 1
    حالتون خوب نیست ها! اول مقاله نوشتین به تساوی بدون گل رسیدند، بعد پایینش نوشتین یک یک شده؟ آلودگی رو شماها هم اثر گذاشته! :)
  • فاطمه EU ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    16 1
    بارسا و ریال به تساوی بدون گل رسیدند و فابرگاس و واران گل های این بازی را به ثمر رساندند ؟!
  • محمدرضا IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    13 1
    با سلام این بازی با نتیجه 1-1 به اتمام رسید. در تیتر نوشته شده با تساوی بدون گل ! با تشکر از سایت خوبتون
  • z IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    23 1
    فوتبال اینا رو نگا و فوتبال ایرانو نگا هه...
  • hamid CA ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    15 2
    فكر كنم كسي كه اينو نوشته ديشب بازي رو نديده ....آقا بازي 1-1 شد تساوي بدون گل چيه؟
  • امیر IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    26 30
    خبرآنلاین خوبه که یه آدم بی طرفه بزاری برای نگارش، نه کسی که طرفدار بارسلوناست، این جوری که شما نوشتین همش بارسا... در صورتی که اصلا این طور نیست و رئال با اینکه 50% بازیکنان اصلیشو نداشت بسیار پایاپای بازی کرد.
  • nader IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
    3 1
    اگر همه بازيكنان رئال هم بودند ديگه كار از كار گذشته چون اونا زورشان به بارسا نمي رسه اين بارسا كه الان ميبينيد اوج فوتبال جهانه با ديدن بازي بارسا انسان بيشترين هيجان ممكن رو از فوتبال ميگيره