باشگاه خبرنگاران نوشت:

سرمربی تیم ملی در هنگام مصاحبه با رویی باز پاسخگوی سوالات ما بود؛ وی قبل از شروع مصاحبه از خاطرات دوران جوانی خود گفت و تجربیاتی که در آن زمان به دست آورده و اکنون آنها برای وی تبدیل به خاطرات شیرین شده است.
*در این مدتی که در ایران بودید آیا موضوعی بوده که برای شما جالب باشد.
بله؛ ترافیک تهران! ترافیک تهران برای من جالب بود. اما باید این را بگویم چیزی که در ابتدا من را تحت تاثیر قرار داد شهر تهران بود. وسعت تهران و جنب و جوش مردم در این شهر برای من قابل توجه بود و می توانم بگویم این موضوع برای من واقعا جالب است.
*برخی ها عنوان می کنند که کروش خودش را بالاتر از فوتبال ایران می داند و به نظرات هیچکس توجهی نمی کند.
در خصوص این موضوع صحبت نمی کنم چون زیاد این مسائل را دنبال نمی کنم؛ اما برای من جالب است که برخی ها که حتی در کنار ما حضور داشتند به صورت رو در رو و چهره به چهره مساله ای را مطرح نکردند اما حالا که در کنار ما حضور ندارند این مسائل را عنوان می کنند.
*رابطه شما با رئیس فدراسیون فوتبال چگونه است؟
رابطه من با کفاشیان فوق العاده است. خیلی به او علاقه دارم و از صبر و تحمل ایشان تعجب می کنم، چون رفتار او و نوع برخورد وی با مسائل مختلف برای من جالب است؛ فقط می توانم این را بگویم که اگر من جای کفاشیان بودم یک دقیقه هم در کفش ایشان دوام نمی آوردم! با توجه به اینکه در جاهای مختلف و تیم های ملی زیادی فعالیت کردم یک مساله را می توانم بگویم و آن این است که اگر کفاشیان و مسئولین فدراسیون کاری را نمی توانند انجام دهند دلیلش این است که انجام آن کار امکان پذیر نیست.
در خصوص مسائل تیم ملی هم می توانم بگویم اگرچه گاهی اوقات با مشکلات فراوان، اما همیشه از طرف فدراسیون فوتبال به خوبی حمایت شده ایم و آنها تمام تلاششان را برای تهیه امکانات تیم ملی انجام می دهند. اما متاسفانه گاهی اوقات چیزی که از ما می خواهند فراتر از واقعیت است و آن هم معجزه گری است، ما هم تلاش می کنیم این معجزات را برآورده کنیم ولی انجام آن دربرنامه ما برای سال 2018 قرار گرفته است؛ یکی از برنامه های من هم همین مسائل معجره گری است!
*در بازی با قطر هم نمی توانید روی نیمکت تیم ملی بنشینید و این موضوع کار ما را در آن بازی حساس سخت کرده است.
فیفا تصمیمی غیر عادلانه گرفت و من را دو بازی محروم کرد،اما ما اعتراضمان را به فیفا اعلام کردیم. این تصمیم در چند هفته پیش گرفته شده بود و ما از همان زمان مدارکمان را به فیفا دادیم تا نشان دهیم مستحق چنین جریمه ای نبودم، البته فیفا به سختی تصمیم خود را عوض می کند و ما سعی بر این داریم تا با همان یک جلسه محرومیت کار را تمام کنیم.
*مهدی رحمتی در مصاحبه ای گفته بود" اگر می توانستم با کروش به زبان انگلیسی یا اسپانیولی صحبت کنم این مشکلات به وجود نمی آمد" آیا این موضوع در رابطه شما با بازیکنان تیم ملی تاثیرگذار است؟
این موضوع نمی دانم برای چی مطرح شده و اگر مساله خاصی است رحمتی می تواند آنرا مطرح کند؛ اما به طور کلی ما در تیم ملی زبانمان فارسی است چون در تیم ملی کسانی به من کمک می کنند که به آنها اعتماد کامل دارم و اینها گارانتی می کنند که صحبتهای مرا که به زبان دیگری است به صورت کاملا شفاف و با دقت تمام به دیگران منتقل کنند؛ بنابراین من اصلا نمی دانم این موضوع در مورد چیست ولی تمام سعی من بر این است که ذهنم را متمرکز کسانی کنم که در خدمت تیم ملی هستند و برای آن تلاش می کنند و به مسائل دیگر کاری ندارم. در خصوص مهدی رحمتی هم تنها همان صحبتهای قبلی خودم را تکرار می کنم و ضمن تشکر از او برایش آرزوی موفقیت می کنم.
*کفاشیان گفته بود برای برطرف شدن مشکل رحمتی با شما صحبت می کند؛ آیا او این کار را کرده است؟
من از صحبتهای کفاشیان خبری ندارم اما این را می توانم بگویم که تیم ملی و مسائل آن یک موضوع کاملا جدی است و با آن نمی توان شوخی کرد؛ اینکه یک روز بگوییم هستیم و روز دیگر بگوییم نیستیم و پشتمان را به تیم ملی و همبازیانمان بکنیم این موضوع خیلی مهمی است و من به گونه ای با آن برخورد می کنم که دیگر احتیاجی به این افراد نداشته باشم و به دنبال کسانی می روم که به تیم ملی علاقه دارند و با جان و دل برای آن بازی می کنند. اگر با من مشورت می شد می توانستم نظرم را اعلام کنم و برای از بین رفتن مشکلات کمک کنم اما وقتی که با من صحبتی نشده و با من مشورت نکردند چرا باید خودم را در جریان از بین بردن این مساله قرار دهم.
*رحمتی در بخش دیگری از گفته هایش از رفت و آمد افراد مختلف از جمله عادل فردوسی پور به منزل شخصی شما صحبت کرده بود.
من واقعا نمی دانم باید راجع به زندگی خصوصی خودم صحبت کنم یا نه! و توضیح بدهم در خصوص کسانی که به خانه من می آیند؛ در ساختمانی که من زندگی می کنم دخالتی در زندگی خصوصی دویست نفر دیگر از ساکنان آنجا ندارم و یا هیچگاه نخواستم دخالتی در مسائل شخصی زندگی رحمتی بکنم. مساله ای که وجود دارد این است که رحمتی به تیم ملی پشت کرده و باید مسئولیت آن را بر عهده بگیرد، او با مطرح کردن چنین مسائلی سعی می کند مسئولیت کاری که انجام داده را به دیگران نسبت دهد.
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 273291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجیدپرسپولیسی IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    اقای کیروش ترو خدا بر مواضع حرفه ای تون بایستید . اگه جلوی رحمتی کوتاه بیایید خیانت بزرگی در حق فوتبال ایران و حتی خود رحمتی انجام میدید . رحمتی هم باید یاد بگیرد تیم ملی استقلال نیست که ناز کنه!! و حرمت تیم ملی رو نگهداره !!!! امیدوارم هرچه زودتر در تیم ملی دروازه بانهای شایسته تر و با تعصب تری پیدا کند.
  • بدون نام IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    خوبت شد آقای کیروش....این تیم ، تیم بشو نیست
  • مجید IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    به زودی در سراسر سایت های ایرانی ... ایران بد گل مبخورد رحمتی دراستقلال میدرخشد
  • میثم IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    اگه پرستیژ تیم ملی واست مهمه پس دانیال داوری رو هم بذار کنار.اونم بازی تیم دسته دومیشو به بازی ملی ترجیح داده و گفته واسه این بازی نمیام که به باشگاهم لطمه نخوره. تازه دو روز هم فاصله است بین بازی باشگاهش و تیم ملی.