رئیس امور بین الملل حزب موتلفه می​گوید سخنان دلسوزانه عسگراولادی نباید اصلاح طلبان تند و افراطی و تجدیدنظرطلب و به دامن دشمن پناه برده را امیدوار و طلبکار کند.

به گزارش خبرآنلاین، حمیدرضا ترقی رئیس مرکز امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی، که به دعوت نهاد رهبری در دانشگاه یاسوج در جمع روحانیون دانشگاه های آزاد و دولتی کهکیلویه و بویر احمد سخن می گفت، افزود: تغییر دولت ها در فرآیند انقلاب اسلامی تاثیرات قابل توجهی گذاشته و اقتضای انتخابات های آزاد در طول سه دهه، افزایش طمع دشمنان بیگانه برای تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات ها در کشور ما بوده است.
این کارشناس مسائل سیاسی، سه عامل را در چالش های انتخاباتی موثر دانست که عبارت بودند از: 1-سلایق دلسوز کشور با اهداف بهبود و اصلاح امور 2- مخالفین داخلی با هدف منحرف کردن مسیر انقلاب3 -مخالفین خارجی با هدف براندازی نرم نظام اسلامی.

اهم اظهارات رییس امور بین الملل حزب موتلفه را در ادامه بخوانید؛
* رقابت های سیاسی بی قاعده و غیر نظام مند، سیاه و سفید کردن انتخابات، تخریب و بی تقوایی سیاسی و تن ندادن به قانون، فراهم کردن زمینه دخالت بیگانگان و عدم رعایت آداب پیروزی و شکست از جمله ابزارهای چالش ساز در انتخابات کشور است.

*  امروز ملت مقاوم و بیدار ایران بر سر سه راهی انتخاباتی بزرگ بین اصولگراترها و اصلاح طلبان و منحرفین قرار دارد. اگر ملت ایران در این امتحان و آزمون موفق شود باردیگر پوزه دشمن را به خاک خواهد مالید.
* کارنامه اصولگرایی در کشور در عرصه های اقتصادی و سیاست خارجی و داخلی و فرهنگی موفق بوده است. ملت ایران در آستانه انتخابات 92 بر سر سه راهی انتخابی بزرگ قرار دارد که باید یا نامزدی اصولگراتر را انتخاب کند یا نامزدی از جریان مردود شده اصلاحات یا نامزدی ازجریان واگرای انحرافی. ما یقین داریم که ملت بازهم اصولگرا تر ها را انتخاب خواهد کرد.
* سخنان و مواضع دلسوزانه و دوراندیشانه آقای عسگراولادی نباید اصلاح طلبان تند و افراطی و تجدید نظر طلب و به دامن دشمن پناه برده را امیدوار و طلبکار کند. اینها همچنان منفور ملت ایرانند و قصد آقای عسگراولادی تطهیر مزدوران داخلی اجنبی نیست. بلکه ایشان آخرین فرصت را برای فریب خوردگان و بازی خورده های فتنه برای توبه فراهم کرده اند که اگر از این فرصت برای توبه و بازگشت به دامن ملت استفاده نکنند، مرگ سیاسی خود را رقم زده اند.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م.ر IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    41 3
    اصولن اعتقادی به چاپ نظرات مخالف ندارید؟
  • دموکراسی واقعی IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    25 2
    من یه چیز رو نفهمیدم آخه مگه توبه عملی نیست که انسان در صورت اشتباه یا عملی که مورد رضایت خدا نباشد و برای پاک شدن از گناه و استغفار این کار رو انجام میدهند؟ بس اگر انسان به این نتیجه برسد که گناهی در محضر خدا کرده و خدا از عمل او ناخشنود است تصمیم به توبه میگرد.
    • بدون نام IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
      3 7
      اما وقتی گناهی در حق مردم مرتکب میشه باید از مردم دلجویی کنه و توبه خالی کافی نیست
  • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    10 1
    اتفاقا آقاي عسگر اولادي (حفظه الله) شماها را از افراطگري برحذر داشته اند!