۰ نفر
۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱

سریال «معمای شاه» سه‌شنبه 26 دی مصادف با فرار شاه از ایران با حضور علی دارابی معاون سیما و مهدی فرجی مدیر شبکه یک در کاخ سعد آباد کلید می‌خورد.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک سیما، این سریال که به تهیه‌کنندگی علی لدنی و کارگردانی محمد رضا ورزی در 45 قسمت 50 دقیقه‌ای ساخته خواهد شد، زندگی محمدرضا پهلوی را از زمان بازگشت سوئیس در سال 1315 تا زمان مرگ او را به تصویر خواهد کشید.

ساغر عزیزی در نقش فرح دیبا، چنگیز جلیلوند در نقش ژنرال هایزر، حسین محب اهری در نقش ایادی، رضا فیاضی در نقش فردوست، صدرالدین شجره در نقش تیمسار قره‌باغی، مژگان ربانی در نقش اشرف، مهراوه شریفی‌نیا در نقش ثریا، جعفر دهقان در نقش رضا شاه، حدیث فولادوند در نقش فوزیه، مصطفی عبداللهی در نقش سادچیکوف مأمور MI6 کسانی هستند که فردا در اولین روز تصویر برداری این سریال الف ویژه شبکه یک در محل کاخ سعدآباد، موزه ملت مقابل دوربین می‌روند.

سایر عوامل اصلی سریال عبارتند از مشاور پژوهشی و تاریخی: دکتر موسی حقانی، مشاور فیلمنامه: مهدی سجاده‌چی، بازیگردان: امیر دژاکام، مدیر تصویربرداری: فرشاد خالقی، تصویربردار: افشین گودرزی، طراح صحنه و دکور: داریوش پیرو، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح گریم: شهرام خلج
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =