کتاب «آزمایش‌های انفجاری» نوشته نیک آرنولد با ترجمه محمود مزینانی توسط انتشارات پیدایش به چاپ رسید.

در مجموعه‌کتاب‌های علوم ترسناک فرزندان ما با مفاهیم علمی، زیستی و تکنولوژی‌های مختلف به شکلی جدید و بی‌سابقه روبه‌رو و آشنا می‌شوند. استفاده از طرح‌های جذاب و گیرا، خلق شخصیت‌های مختلف به تناسب هر موضوع و ساده‌سازی مفاهیم به جذابیت‌ این کتاب‌ها می‌افزاید.
به اعتقاد ناشر این کتاب به طور حتم توجه نوجوان بی‌علاقه‌ ما را به مسائل علمی گوناگون جلب خواهد کرد. این کتاب یکی از مجلدهای مجموعه «علوم ترسناک» است که با تصویرهای تونی دوسالز منتشر شده است.

در پشت جلد کتاب می خوانیم: «آزمایش‌های انفجاری شما را برای گشت‌وگذار در جهان انفجارها آماده می‌کند. کدام دانشمند هنگام انجام دادن یک آزمایش، کباب‌پز خود را به هوا فرستاد؟ کدام دانشمند بارها تلاش کرد که با اسید از شر انگشت خود خلاص شود؟ دانشمندان چگونه مواد شیمیایی عامل بوگندو شدن جوراب‌ها را پیدا کردند؟
با مطالعه‌ این کتاب این فرصت را نیز پیدا می‌کنید تا با گروه کارشناسان مشنگ "علوم ترسناک" آشنا شوید. شما همچنین می‌توانید با انجام آزمایش‌های جالب، متوجه شوید که چگونه می‌توانید استفراغ مصنوعی درست کنید. برای کوچک کردن ماه به چه چیزهایی نیاز دارید و آیا جرئتش را دارید که زیر یک سطل آب بایستید یا نه؟ تازه آیا شما می‌توانید همه‌ این کارها را با مجوز علم انجام دهید؟ علم هیچ‌گاه این‌چنین ترسناک نبوده است!»»

این کتاب با قیمت 7 هزار تومان عرضه شده است.

 

پیش تر از این مجموعه کتاب های «فسیل های اسرار آمیز، جهان از دست رفته، میکروب های ترسناک، گیاهان شرور، انرژی های مرگبار، صدهای ترسناک و...» منتشر شده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میترا A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    3 0
    من عشق علوم ترسناکم یه تراژدی معرکه ست.مر30 ازوبتون