سایت رسمی فدراسیون کشتی نوشت:

رای کمیته انضباطی فدراسیون کشتی پس از حوادث دیدار فینال دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد بین تیمهای موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار و پرسپولیس اعلام شد.
خلاصه رای کمیته انضباطی پیرامون فینال لیگ برتر کشتی آزاد به شرح زیر است:
1-آقای غلامرضا محمدی را به لحاظ رفتارهای غیر ورزشی و غیر اصولی از قبیل فحاشی، تهدید، ایراد ضرب نسبت به آقای بهمن طالبی رئیس کمیته داوران و عدم تمکین به تصمیمات داوران مسابقه به یکسال محرومیت از فعالیت در لیگ تحت عنوان سرپرست، سرمربی، مربی و کلیه مسئولیت ها و مبلغ یکصد میلیون ریال معادل ده میلیون تومان جریمه نقدی در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می نماید.
2- سرپرست باشگاه داماش صدرای بابل را به لحاظ عدم حضور بروی سکو و ترک سالن مسابقات را به مبلغ 30000000 میلیون ریال در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می نماید.
3-سرپرست باشگاه پرسپولیس جویبار را به لحاظ عدم حضور بروی سکو و ترک سالن مسابقات را به مبلغ 30000000 میلیون ریال در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می نماید.
4-باشگاه پرسپولیس را به لحاظ تخریب اموال سالن دوازده نفری آزادی از ناحیه هواداران آن تیم به پرداخت خسارت به مبلغ 40000000 ریال در حق ورزشگاه آزادی محکوم و صادر می نماید.
5-تیم داوران در اوزان 74 و 96 کیلوگرم کشتی بین تیم های پرسپولیس جویبار و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار را به لحاظ عدم توجه به نظم مسابقات و ضعف در اداره کردن مسابقه به پنج جلسه محرومیت از داوری در کلیه رقابتهای داخلی محکوم و صادر می نماید.
ضمنا رای صادره قطعی و لازم الاجراء است.

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    پس عذرخواهی چی میشه؟