دراعتراض یکی ازاهالی شهرک علائین به نبود آسفالت مناسب دراین شهرک،شهرداری منظقه 20 درجوابیه ای عنوان داشت:«تا کنون اعتباری حدود4میلیارد ریال دراین شهرک هزینه شده است.

علیرضا یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«خانواده من درتهران. شهرری.شهرک علائین ساکن هستند. چند سالی است که اهالی به دلیل شرایط بد این محل بارها به شهرداری نامه داده اند. حتی شورای محل نامه ای برای دکترقالیباف فرستاده ودرخواست رسیدگی به این محل را داشته اند. این محل جای دور افتاده ای هم نیست. زیرا شهرک علائین دراطراف حرم حضرت عبدالعظیم قرار دارد. متاسفانه آسفالت این محل هم درست نشده تا چه رسد به بقیه مشکلات اهالی محل.»
شهرداری منطقه 20 در جوابیه ای نوشت:
احتراماً پیرو گلایه شهروند محترم منطقه 20 در سایت خبرانلاین درخصوص رسیدگی به شهرک علائین جوابیه شهرداری ناحیه 5 منطقه 20 جهت استحضار و درج در آن سایت خبری به حضورتقدیم می شود.
با توجه به قرارگیری شهرک اعلائین درمجاورت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و برای رفاه حال شهروندان و زائران محترم مدیریت شهری این منطقه نسبت به اجرای عملیات عمرانی طی نه ماه ابتدای سال دراین شهرک به شرح ذیل اقدام کرده است.
1)_ لکه گیری، روکش و لکه گیری هندسی آسفالت با حجم عملیات 829 تن
2)_ پیاده روسازی معابربا حجم عملیات 1330 متر مربع
3)_ مرمت، بازسازی،اجرای تک جدول،کانیو،جدول بندی انهار و معابر شهری با حجم عملیات 2100 متر طول
گفتنی است از ابتدای سال جاری تا کنون اعتباری بالغ بر 000/500/154/4 ریال در شهرک علائین هزینه شده است و این در حالی است که آسفالت معدودی از معابر این شهرک به علت شرایط جوی به تعویق افتاده است و به زودی انجام می شود. 
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
    1 0
    با سلام بعد میگن مردم ری راضی به جدایی نیستند اگر درامد ری در خودش خرج بشه دیگه مردم نباید بیان خیابون بهشت نامه بدن بعد هم جواب نگیرن از این جور شکایت ها زیاده اما کو گوش شنوا شهرداری و شورای شهر ری و شمیرانات باید جدا بشه تا درامد حاصله از ان در همان شهرستان خرج بشه و نرود در خزانه کل شهرداری چرا مردم این دو شهرستان باید تاوان تهران را که بزرگ شده بدهند اعضایی شورا باز هم میگویند ما در ری و شمیرانات هزینه می کنیم شما بگذارید مردم این دو شهرستان برای شهر خودشان تصمیم بگیرند و نیاز ی به خیر خواهی شهر تهران ندارند چرا مردم ری باید اموات و زباله تهران را تحمل کنند بعد هزینه ان برود در جیب شهرداری تهران و برای مناطق دیگر خرج شود درود بر خبر انلاین که همیشه حق را می نویسد
    • یک شهروند شمیرانی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
      1 0
      من با حرف اقا محسن موافقم چون باید قانون انجام بشه و این شورا و شهرداری هستند که به ری و شمیرانات ورود کردند اتفاقا در برنامه دیشب دیروز امروز فردا هم بحث بر سر جدایی ری و شمیرانات بود ضمنا شهرداری با اعدادی که اعلام میکنه که در ری و شمیرانات خرج میشه گوشه ایی از زحمت هایی که به اهالی این دو منطقه وارد میشود را جبرا ن نکرده اموات و زباله ها در شهرری سرازیر می شود بعد مردم ری نابد از جدایی حرفی بزنند چرا سری به شیرابه هایی که از زباله ها در می اید سری نمی زنند ضمنا شمیرانات هم با مجوزها از باغات و اراضیش چیزی نمانده می گویند بالاتر 1800 مجوز نمی دهیم اخبار نشان می دهد که 3 برج بالاتر از 1800 ساخته شده و در اخبار دوباره از شکایت اهالی می نویسد که برج 15 طبقه مجوز دادند و درختان را دارند خراب
  • مینا IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
    0 1
    اتفاقا بیشتر همین که می گویند مردم خودشان خواسته اند که جدا شوند بیشتر همه را ناراحت می کند آقای محسن من خودم یکی از مردم ، آیا از من و شما نظرخواهی کردند؟/ اصلا کاری به بشود یا نشود نداریم/ چرا می گویند بر اساس خواسته مردمی بوده است که این پیشنهاد را دادیم/ آیا از نظر شان مردم همان تعداد اندکی است که اطرافشان هستند ؟ آیا مردم شامل کل جمعیتی که ساکن هستند نیست؟ مردم ما خداراشکر با بصیرت اند / من به عنوان ساکن ری واقعا سپاسگذار اصحاب رسانه هستم که با درایت و هوشمندی نارضایتی مردم ری را به گوش همگان رساندند/