رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از عقد مجدد قرارداد لغو شده میان بیمه دی و بیمارستان‌های خصوصی تهران برای استفاده بازنشستگان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ با وجود اینکه در ماه گذشته تعداد زیادی از بازنشستگان از عدم خدمات دهی بیمارستان های خصوصی به بازنشستگان زیر پوشش بیمه تکمیلی خبر داده بودند اما گویا این مشکل حل شده است.

علی اکبر خبازها با اشاره به مشکلات بازنشستگان برای دریافت هزینه های درمانی خود از بیمارستان ها، گفت: متاسفانه مدتی قبل برخی از بیمارستان های خصوصی قرارداد خود را با بیمه دی لغو کرده بودند که همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای بازنشستگان تامین اجتماعی شده بود.

او گفت: در همین رابطه جلسه ای با مسئولان بیمه دی برگزار شد که در نهایت قرار شد مجددا با این بیمارستان ها قرارداد منعقد شود.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی همچنین در مورد تاخیر در پرداخت مطالبات بیمارستان ها و بازنشستگان از سوی بیمه دی گفت: تاخیر در پرداخت هزینه های درمانی مردم و مطالبات بیمارستان ها نیز باعث اعتراض و نارضایتی مردم شده بود که این موضوع هم بررسی و رفع شد.

به گفته خبازها، قرار شده از این پس مطالبات در کمترین زمان به مردم و بیمارستان ها پرداخت شود تا افرادی که برای درمان خود هزینه کرده اند پس از چند روز به آن برسند.

او درباره میزان پرداخت هزینه درمان بازنشسته ها از سوی بیمه هم گفت: بیمه تکمیلی دی حدود 90 درصد هزینه های درمانی بازنشستگان و بیمارستان ها را پرداخت می کند، هر فرد بازنشسته ماهیانه 10 هزار و 450 تومان بابت استفاده از خدمات درمانی بیمه تکمیلی پرداخت می کند. سعی کرده ایم با این مبلغ بیشترین خدمت را به بازنشستگان تامین اجتماعی ارائه دهیم اما اگر نیاز به خدمات دیگری باشد باید بازنشستگان هزینه بیشتری پرداخت کنند.

47301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسد IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
    1 0
    مبارک کسانی بیمه تکمیلی دارند ولی من وامثال من بیمه تکمیلی نمی خواهیم وهیچ قراردادی امضا نگردیم به حقی از حقوق بابت بیمه تکمیلی کم می کنید این کار شما نه قانوی است نه شرعی کانون عالی بازنشستگان باید قانون تمکین کند