واحد مرکزی خبر نوشت:

ادامه حضور گروههای مسلح وابسته به القاعده در اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در جنوب دمشق، این اردوگاه را با خطر فاجعه انسانی روبرو کرده است. مازن سلمو خبرنگار شبکه تلویزیونی العالم در دمشق گفت: درگیریهای شدید بین کمیته های مردمی و گروههای مسلح وابسته به القاعده در اردوگاه یرموک در جنوب دمشق ادامه دارد. این اردوگاه با فاجعه انسانی روبروست و از کمبود شدید مواد غذایی رنج می برد.
سلمو افزود: درگیریهای شدید بین ارتش سوریه و گروههای مسلح در معظمیه در ریف دمشق ادامه دارد. ارتش سوریه تقریبا کنترل کامل منطقه داریا را در دست گرفته است. شمار زیادی از افراد مسلح هم در حمله به یک پاسگاه ارتش سوریه در منطقه الغوطه الشرقیه کشته شدند. درگیریها در شهر حلب هم بیشتر در منطقه بستان القصر در جنوب این شهر است. گروههای مسلح وابسته به القاعده در منطقه الرستن در استان حمص، کشتار جدیدی مرتکب شدند که پس از آن ارتش سوریه وارد عمل شد. افراد مسلح به یک میدان نفتی در استان حسکه در مرز ترکیه حمله کردند.

5252

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یار IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    9 3
    چه تناقضی؟؟؟ هم خالد مشعل و هم محمود عباس علنا از مردم سوریه در برابر رژیم اسد حمایت کردند. همچنین باید بدانید که اکنون اردوگاه یرموک توسط فلسطینیان مخالف اسد اداره می شه. ازطرفی بمباران های هواپیماهای اسد و در پی آن تخریب مسجد یرموک را چگونه توجیه می کنید. !!!
    • سعید A1 ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
      2 2
      حضرت عیسیمی گوید:به درستی که من از معلجه ی کور مادرزاد وبیماری بیسی عاجز نیستم ولی از درمان فرد احمق عاجز می مانم .سعی کن خودت را به یک دکتر با بصیرت نشان بدهی جناب یار
  • بدون نام EU ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
    4 1
    پس کشتار مردم سوریه به دست سلفی ها و تروریست ها و سر بریدن انها را چگونه توجییه می کنید ؟؟ایا اینها باید بر مردم سوریه حکومت کنند؟؟ اگر حکومت سوریه پایگاه اجتماعی نداشت همون روزهای اول سرنگون میشد.
  • علی IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    5 0
    وقتی فلسطینیها ورئیس پستشان خالد مشعل پرچم تروریستها را بالا بردند و از تروریستها حمایت کردند و حتی بعضی از اینها بر علیه اسد سلاح برداشتند و بقولی نمک خوردن و نمکدان دزدیدند و مشعل در ترکیه علیه ایران و سوریه سخنرانی کردند چه میشه گفت چرا که ایران و سوریه بیش از 30سال از فلسطینیها حمایت کردند هم مالی وهم... و در برابر تمام دنیا بخاطر همین لعنتیها ایستادند حالا در عوض جبران محبت خیانت کردند به نظر من از این که در اردوگاه یرموک سرشان امده بدتر بیاید چون خدا جای حق نشسته و مزدشان را میدهد