به دنبال انتشار تازه ترین نتایج تحقیقات فیزیک‎دانان شتاب‎دهنده بزرگ هادرونی در سرن که از کشف قطعی ذره «بوزون هیگز« با قطعیت آماری 7 سیگما حکایت دارد، صبح فردا نشستی مطبوعاتی در محل پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می‎شود.

قرار است این نشست مطبوعاتی با سخنرانی دکتر محمدجواد لاریجانی، رییس پژوهشگاه دانش‎های بنیادی راس ساعت 9 صبح پنج‎شنبه 7 دی 1391 آغاز شود. در این جلسه فعالیت‎های پژوهشگران ال.اچ.سی در سال 2012 و نتایج حاصل از آزمایش سی.ام.اس که پژوهشگران ایرانی نیز در آن مشارکت دارند، مرور می‎شود و آخرین نتایج حاصل از بررسی ذره بوزون هیگز اعلام خواهد شد.

خبرهای تکمیلی را در خبرآنلاین دنبال کنید.

5353

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 266438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    6 1
    من فکر کنم تیتر خبرتون واقعا مزخرف است و ربطی به متن ندارد
  • امیر IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۷
    5 0
    متاسفانه این پژوهشگاه دیگر اعتبار قبل را ندارد. کاش کسی بود در باره نحوه ی پذیرش دانشجو در این پژوهشگاه تحقیقی میکرد. هر ساله تعداد زیادی داوطلب را چند ین ماه درگیر آزمون دکتری و مصاحبه میکنند آخرش هم هر کسی را از اول میخواستند میگیرند. بنده خودم دعوت به مصاحبه شدم خدا وکیلی 10 دقیقه مصاحبه در حضور برترین اساتید علمی کشور بود . از این ده دقیقه 7 دقیقه با هم میگفتند و میخندیدند و 2 دقیقه هم با بنده میخندیدند 1 دقیقه هم ادای مصاحبه در آوردند. آخرش هم اون کسی که قبول شد اصلا جهت مصاحبه تشریف نیاوردند و با امداد غیبی قبول شدند. حالا اون 400 نفری که کتبی شرکت کردند و اون 15 نفری که دعوت به مصاحبه شدند شما بگید چه نقشی داشتند.
    • بی نام A1 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۳
      0 0
      کاملا نظر شما را قبول دارم... در رشته ریاضی هم وضع تقریبا همینگونه است....