آسمان نوشت:

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریزدر یادداشتی درباره اظهارات  یک نماینده درباره هاشمی رفسنجانی نوشت : اظهارات مطرح شده درخصوص پرونده مهدی هاشمی و حتی گاهی واکنش کسانی که مسئولیت هم دارند نشانگر این است که گروهی دنبال این هستند تا با بهانه قرار دادن این مسئله از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و تسویه‌حساب شخصی را در اولویت قرار داده‌اند  این در حالی است که نظام ما اسلامی است و پشت کردن به اخلاق با هیچ عذر و بهانه‌ای توجیه نخواهد شد. این بدرفتارهای‌ها در شرایطی است که اگر تخلفی صورت گرفته باید دستگاه قضایی آن را پیگیری کند تا در نهایت با بررسی مستندات تصمیم‌گیری کند واقعاً نمی‌دانم چرا در شرایطی که هم به استقلال قوه‌قضاییه ایمان دارند عده‌ای تمام هم و غم خود را به کار ببرند تا مهدی هاشمی به خاطرشان به اشد مجازات برسد.

این نوع رفتار‌ها همه را به این نتیجه می‌رساند که گروهی با هدف تأثیرگذاری بر رأی قاضی راه‌آنداختن جو علیه او را به برنامه اصلی خود تبدیل کرده‌اند اگر بازداشت شده‌ای به مرخصی آمده است، حتماً حق قانونی‌اش بودو حتماً کارهای لازم توسط دستگاه قضایی انجام خواهد گرفت. به همین دلیل اظهارنظر یا سخن گفتن دیگران در این باره نه تنها ضرورتی ندارد بلکه باید گفت فضا را به فضایی مسموم بدل می‌کند و اجازه نمی‌دهد که بازپرس پرونده با آرامش به بررسی امور بپردازد. حال این سؤال مطرح می‌شود که چرا هتاکان و تهمت‌زنندگان چنین اجازه‌ای را در خود می‌بینند که باید در جواب گفت لازم است که قوه قضاییه واکنش مناسبی به چنین بی‌اخلاقی‌ها نشان بدهد، اگر مسئولان مربوط بتوانند یا بهتر است گفته شود که بخواهند همه امور را در چارچوب منطق و قانون پیگیری کنند شکی نیست که هیچ کس و گروهی این فرصت را در اختیار خود نخواهد دید که بتواند دست به تخریب دیگران بزند.

کشور براساس باید و نبایدهای قانون اساسی اداره می‌شود و به همین دلیل جای تعجب دارد که چرا برخوردی با اتهام زنندگان نمی‌شود تا آنها بتوانند با تحرکات آنچنانی خود آرامش جامعه را برهم بزنند. اینکه اشخاص بتوانند به راحتی فرد دیگری را متهم به دزدی و این قبیل اتهامات کنند، شرایطی را موجب خواهد شد که سنگ روی سنگ بند نشود و همچنین درخصوص هجمه‌های وارده به آیت‌الله هاشمی باید گفت که ایشان با حکم مقام معظم رهبری رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند و به همین دلیل آنهایی که ادعای ولایتمداری دارند، باید بدانند که مخالفت با هاشمی به نوعی مخالفت با رهبری است. هاشمی رفسنجانی در شرایطی با هر بهانه‌ای زیر سؤال می‌رود که یکی از چهر‌های خاص نظام است و حتماً دشمنان ایران از تخریب ایشان شاد می‌شوند و این موضوع را نشانه‌ای از شکاف بین سران نظام می‌دانند همین نشانه‌هاست که رفتار مخالفان هاشمی موجب تعجب می‌شود چرا که دشمن شاد کردن اتفاقی است که نمی‌تواند در مرام وطن‌پرستان و دوستداران نظام جایی داشته باشد. آنها باید بدانند که ادامه این روند نه تنها هیچ سودی برای‌شان نخواهد داشت بلکه موجب می‌شود مستکبران با این ذهنیت که ایران دچار اختلافات داخلی است به خود اجازه بدهند که به فکر ضربه زدن به جمهوری اسلامی باشند. پس لازم است که با منطق مداری و توجه نشان دادن به مصالح نظام این قبیل رفتارها را تکرار نکنیم.

17301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد GB ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    12 3
    به این جمله توجه کنید: « آنهایی که ادعای ولایتمداری دارند، باید بدانند که مخالفت با هاشمی به نوعی مخالفت با رهبری است. هاشمی رفسنجانی در شرایطی با هر بهانه‌ای زیر سؤال می‌رود که یکی از چهر‌های خاص نظام است و حتماً دشمنان ایران از تخریب ایشان شاد می‌شوند» جملات سالهای قبل : مخالف هاشمی مخالف نظام است.
  • احمدی EU ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    5 1
    در دوره ی دولت اصلاحات اون همه تخریبش کردند دشمن ناراحت میشد؟!!!