سعید منتظرالمهدی رییس ناجی هنر معاون جدید اجتماعی پلیس ناجاشد.

به گزارش خبرآنلاین، سردار سعید منتظرالمهدی با حکم فرمانده نیروی انتظامی به عنوان معاون اجتماعی ناجا منصوب شد.
پیش از این سردار بهمن کارگر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی را بر عهده داشت قرار است ازروز سه‌شنبه در تودیع و معارفه‌ای سعیدمنتظرالمهدی که پیش از معاونت سینمایی ناجا و مسئوایت ناجی هنررا بر عهده داشت، به عنوان معاون اجتماعی نیروی انتظامی کار خود را آغاز ‌کند.

یکی از مباحث پر سر و صدای ریاست سردار کارگر بر معاونت اجتماعی بحث طرح امنیت اخلاقی و گشت های ارشاد بود که منتقدین بسیاری داشت اگر چه سردار کارگز همیشه تاکید داشت :" ما به نوع لباس پوشیدن افراد کاری نداریم ولی باید لباسی بپوشند که در آن حداقل عفاف و حجاب رعایت شود.او می گفت راهکارهای این قانون از سال ۸۴ در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید که در آن ۲۶ دستگاه مسئولیت دارند. از ۲۶ دستگاه مسئول در این خصوص، ۲۴ دستگاه مسئولیت ایجابی و دو دستگاه یعنی نیروی انتظامی و قوه قضاییه وظایف سلبی دارند.
معاون سابق اجتماعی نیروی انتظامی معتقد بود ۹۰ درصد افرادی که در خیابان ها تذکر داده می شود به مراکز پلیس امنیت اخلاقی هدایت نمی شوند و تنها ۱۰ درصد آنان به این مراکز ارجاع داده می شوند و از این ۱۰ درصد نیز تعداد بسیار کمی به مراجع قضایی معرفی می شوند.

با این وجود این طرح مخالفان زیادی داشت.سردار "بهمن کارگر" از حدود 4 ماه پیش مسئولیت  بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس را به عهده گرفته بود.
4545

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 265416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =