مهر نوشت:

علیرضا محجوب در پاسخ به این سوال که بارها خانه کارگر اعلام کرده حسین کمالی کاندیدای مورد حمایتش در انتخابات ریاست جمهوری است اما کمالی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که تصمیمی برای کاندیداتوری ندارد ، تاکید کرد: کاندیدای ما آقای کمالی است.
دبیرکل خانه کارگر، در ادامه در جواب این سوال که پیش بینی می کنید اصلاح طلبان با چند کاندیدا وارد عرصه رقابتها شوند، گفت: از خودشان سوال کنید. کاندیدای ما کمالی است.
نماینده مردم تهران در مجلس همپنین در پاسخ به این سوال که آیا شما هم اعتقاد دارید که اصلاح طلبان باید به اجماع برسند و با یک کاندیدای واحد وارد انتخابات شوند؟ تصریح کرد: بازهم می گویم؛ کاندیدای ما کمالی است.
محجوب در جواب این سوال که اگر کمالی موافقت نکرد و وارد رقابت ها نشد آیا از کاندیدای دیگری حمایت می کنید؟ بیان داشت: هنوز به این مرحله نرسیده ایم که بخواهم در مورد آن اظهارنظر کنم.
دبیرکل خانه کارگر، در پایان در پاسخ به اینکه آیا برای انتخابات شوراها خانه کارگر با دیگر گروه ها ائتلاف خواهد کرد؟، خاطرنشان کرد: ما حتما برای شوراها لیست می دهیم و همیشه از کارگران حمایت می کنیم چه ائتلافی صورت بگیرد و چه ائتلافی صورت نگیرد.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام GB ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    8 8
    ای کاش خود محجوب کاندید می شد او بیشتر از هرکس دیگری به درد محرومین جامعه می خورد
  • دوستدار کارگر IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    8 1
    جناب آقای محجوب انسان زحمت کش و فعالیه ولی متاسفانه هیچ وقت جامعه کارگری کاملا با هم متحد نشده اند وگرنه هیچ حزب و گروهی قوی تر از احزاب کارگری نمی تواند عمل کنند(البته اگه همه با هم متحد و متعهد باشند) به امید پیروزی و انسجام جامعه قدرتمند کارگری.