بسیاری ازاهالی شهرجدید پردیس با ارسال کامنت های فراوان ازعدم ارائه خدمات رفاهی شهرداری پردیس به شهروندان گله مند بودند، مسئول شهرسازی این شهرداری ضمن تایید وجود این مشکلات عنوان داشت:« ازتابستان آینده مشکلات برطرف می شود.»

بسیاری ازخوانندگان خبرآنلاین درباره نبود امکانات رفاهی وخدمات رسانی شهرداردی شهرپردیس چنین نوشته بودند:
هلیا عباسی نوشت: مسئولین محترم سایت وزین خبرآنلاین سلام؛ بلوارجانبازان درشهرجدید پردیس فاقد پیاده رو، روکش آسفالت ، فضای سبز و روشنایی می باشد . ضمن تقدیروتشکرخواهشمند است پیگیری بفرمائید .
یکی دیگر از خوانندگان نوشت: با عرض سلام ؛ همانطور که مستحضرید شهرپردیس موقعیت کوهستانی دارد و در زمستان برف و یخبندان سطح معابر و پیاده رو ها را می گیرد . متاسفانه در حال حاضر خیابان جانبازان ( ار تباط فاز 3 به 4 ) پیاده رو ندارد و یکطرف خیابان نیز آسفالت نیست . از این رو خطراتی بسیاری مردم عزیزاین شهر را تهدید می کند . از سوی دیگراین خیابان از روشنایی نیزبهره مند نیست. درسال های گذشته بارها ا مسئولین تقاضای رفع این مشکلات را کردیم . ولی تاکنون این مشکلات مرتفع نشده است . ضمن سپاس فراوان ازمسئولین خبرآنلاین ، خواهشمند است که از مسئولین مدیریت شهری این شهر زمان رفع این مشکلات را جویا شوید . چون به ما جوابگو نیستند.
حسن زارع دیگر خواننده خبرآنلاین نوشت: با عرض سلام ، چرا خیابان های پردیس جارو نمی شود ؟
امیر نوشیروانی نوشت: باعرض سلام خدمت مسئولین و سردبیر محترم خبرآنلاین. این چندمین باره که ازشما تقاضای پیگیری این مسئله را دارم متأسفانه کسی پاسخگو نیست.
1-چرا هنوز بعد از گذشت 10 سال ازساخت شهر پردیس،خیابان سفیر امید و بلوار جانبازان روشنایی ندارد؟
2-چرا نیروی انتظامی در این شهر بسیار کم فعال است؟و دزدی و مواد فروشی در این شهر بسیار زیاد است؟
3-چرا نگهبان های محله از طرف نیروی انتظامی آموزش های لازم را نمی بینند ؟
4- چرا هنوز اکثر خیابان ها روکش آسفالت نداند؟
5-با توجه به موقعیت این شهر از نظر جغرافیایی که در معرض آلودگی هوا قرار دارد ،چرا شهرداری اقدام به کاشت نهال در اطراف این شهر نمی کند؟
لطفاً موارد بالا را از شرکت عمران پردیس،اداره برق استان تهران و نیروی انتظامی وشهرداری سوال بفرمائید.
****
صناعی مسئول شهرسازی شهرداری پردیس درپاسخ این خواننده ضمن تایید وجود چنین مشکلی گفت:«متاسفانه این مناظق هنوزبه شهرداری تحویل داده نشده است تا شهرداری بتواند خدمات رفاهی اش را به شهروندان این مناطق ارائه دهد. تا کنون تنها فازیک و دو پردیس تحویل شهرداری داده شده است. بلوارجانبازان که به آن اشاره شده درفاز 3 و 4 پردیس قرار دارد. شرکت های انبوه ساز همچنان دراین مناطق درحال ساخت و سازهستند.»
وی افزود:«با این وجود دوسال پیش یک لاین این بلوارآسفالت شد تا تردد اهالی راحت تر صورت گیرد.اگرعملیات آسفالت ریزی این مناطق مرتب انجام شود ولی ساخت و ساز ها وتردد خودروهای سنگین متوقف نشود این آسفالت مجدد تخریب می شود. به عبارت دیگراگرمرتب این آسفالت ترمیم شود چون امکان تخریب آن وجود داردسرمایه مردم را به هدر داده ایم. البته خوشبختانه این ساخت و سازها رو به اتمام است و درتابستان سال آینده این مناطق به شهرداری تحویل داده خواهد شد و شهرداری هم خدمات رسانی کاملی را به این شهروندان ارائه خواهد داد.»
صناعی ضمن ابرازتاسف ازطولانی شدن زمان ساخت و سازشرکت های انبوه سازگفت:«متاسفانه این ساخت و سازها 15 سال است که درحال انجام است ولی هنوزکارشان به اتمام نرسیده است. ما هم حق را به مردم می دهیم اما این ساخت و سازها هنوزبه اتمام نرسیده اند. ما هم می دانیم که تردد دراین محل به سختی انجام می گیرد.اما زمانی که ادارات برق و مخابرات هنوزوارد عمل نشده اند و ساخت و سازها هم به اتمام نرسیده چگونه می توان آسفالت ریخت و هرساله هم شاهد تخریب این آسفالت ها بود. اما طبق جلساتی که داشتیم بخش ها و خیابان هایی که مردم درفازسه وچهاردرآن تردد هستند درتابستان به اتمام خواهد رسید.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • lمقصود یوسف نیا IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    10 1
    مسئول شهرسازی که فرموده فاز 3و4 تحویل شهرداری نشده است ح جواب تمام سوالات شهروندان از طریق مسئولین شهرداری پردیس است در فاز یک خیابان فروردین شمال خیابان دکتر حساب (جاده واصف جان )) جز فاز بوده فاقد جدول کشی و اسفالت سالم و. روشنایی است و جولانگاه سگان ولگرد و درزمان بارش عذاب الیم برای ساکنین لااقل 20مجتمع مسکونی است و جواب همین آقا که مسئول شهر سازی هستند عدم تحویل جاده از طریق وزرارت راه شهرسازی می باشد به جرات می توان گفت خدمات شهرداری پردیس یک چهارم یکی از نواحی مناطق شهرداری تهران نیست فقط دور خودشان نورانی کرده اند تا در رفت و امد ها گم نشوند
  • یاسر برخورداری IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    13 0
    با تشکر از مسئولین محترم خبرآنلاین . بنده پیشنهادی دارم مبنی بر اینکه این خبر در آرشیو خبرها نگه داری شود و چنانچه مشکلات فوق در تابستان سال آینده حل نشد . دوباره وعده این مسئول شهرداری را به اطلاع مردم برسانید که پس از چند سال پیگیری و وعده های رنگارنگ حل مشکلات هنوز مشکلات پابرجاست .
  • یاسر برخورداری IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    13 0
    ادامه کامنت قبلی ...... حل شدن مشکلات فوق در تابستان سال آینده یعنی مردم این منطقه در زمستان و بهار با وجود بارشها و وضعیت نابهنجار آبگرفتگی و گل و لای در این خیابان دست و پنجه نرم کنند و به همین صورت تا 7 الی 8 ماه آینده زندگی کنند . به هیچ عنوان منطقی نیست ..... باز هم تشکر
  • مریم نوشیروانی IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
    9 1
    با سلام این پاسخ با پاسخ قبلی ایشان در همین سایت با شماره 45235 و لینک http://www.khabaronline.ir/detail/256315/ تناقص بسیار دارد . در خبر قبلی ایشان گفته بودند که آسفالت این خیابان به خاطر مشکلات شرکتهای آبفا و گاز و مخابرات می باشد و نهایتاً تا آخر سال فاز 3 تحویل شهرداری شده و این مشکلات برطرف می گردد ولی حالا مشکلات را به گردن انبوهسازان انداخته و وعده رفع مشلات را به تابستان سال آینده موکول نموده است . بخشی از پاسخ ایشان در خبر قبلی : ((( حتی شرکت گازو یا آبفا، آسفالت خیابان بین فازسه و چهاررا برای لوله گازو یا فاضلاب معطل کرده اند. درنتیجه این کم کاری، امروزیک لاین بلوار ازکارافتاده است )))
    • بدون نام IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
      2 0
      بله درست است .... درخبر قبلی مشکل اصلی شهر را اداره برق و آبفا دانسته بود ولی در این خبر مشکل اصلی را انجام کارهای عمرانی شرکتهای انبوه ساز دانسته است . لازم به ذکر است شرکت انبوه ساز مسکنی که در این خیابان فعالیت دارد . شرکت سرمایه گذاری مسکن است که این شرکت زیرنظر شرکت عمران پردیس فعالیت دارد .
  • برخورداری IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
    5 0
    در سایت شهرداری پردیس مورخ 91/09/22 خبری از شهردار پردیس نقل شده است مبنی بر : ایجاد روشنایی بلوار سفیر امید . در حالی این خبر در سایت رسمی شهرداری پردیس به نقل از شهردار به ثبت رسیده است که 10 روز از آن می گذرد و هنوز هیچ اقدامی انجام نگرفته است . روکش آسفالت این خیابان بسیار خراب است و چاله های آن در زمستان مملو از آب می گردد . ضمن اینکه شاید این پروژه های عمرانی چندین سال بطول انجامد . مردم چه گناهی دارند که باید بخاطر حضور کامیون ها شرکتهای سازنده در این خیابان ها ، از آسفالت و خدمات خوب بهره مند نشوند . پس عوارض های شهرداری که از سازندگان دریافت می گردد به خاطر چیست ؟ شما وقتی از سازنده عوارض می گیرید باید در راستای خراب های وارد شده در شهر هزینه نمایید .
  • بدون نام US ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    4 0
    در حال حاضر کل شهر پردیس یک خیابان اصلی دارد که آنهم از میدان امام تا میدان عدالت است و رسیدگی شهرداری به این خیابان مطلوب است ولی خیابان های دیگری در شهر هستند که اصلی بوده و مردم بسیاری در طول روز و شب در آن تردد دارند مانند بلوار سفیر امید ( خیابان اتصال فاز یک به فاز 3 ) و بلوار جانبازان ( خیابان اتصال فاز 3 به 4 ) این خیابانها همگی تحویل شهرداری است . شهرداری طبق وظیفه ای که دارد مسئول پیگیری و نصب روشنایی خیابانهای شهر ، فضای سبز ، ایجاده پیاده رو مناسب ، ایجاد خطوط حمل و نقل عمومی ، نظافت شهر ، رفع عیوب آسفالت و هزاران وظیفه دیگر که تماماً بر دوش شهرداری است و مردم از یک شهردار خوب و مدرن انتظار پیگیری و هرچه سریعتر حل شدن مشکلات را دارند . پس شهرداری باید همه مسائل را پیگیری کند .
  • بدون نام TR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    3 0
    سلام علیکم شاید برای وقتی دیگر اگر از آزادراه یا جاده قدیم وارد بلواراصلی پردیس ( خلیج فارس ) شویم با منظره ای زیبا ، فضای سبز مناسب و روشنایی خوب روبرو می شویم . شهرداری فقط دور خودشو چراغونی کرده یه پرچم جلوی در ب شهرداری میدان امام نصب کرده فکر می کنه خیلی کار کرده . اصلاً به قسمتهای مهم شهر توجه نمیکنه و هر بار از بابت هر مشکلی به شهرداری مراجعه کنی میگویند : " هنوز مناطقی که مشکل دارند به ما تحویل نشده است " مگر می شود . شهرداری برای جمع آوری زباله اقدام می کند ولی برای جارو زدن و نظافت که اعتراض میکنیم می گوید تحویل ما نیست . خنده آوره مردم عزیز شما قضاوت کنید .....
  • میلاد KR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    3 0
    امیدورام مشکلات این شهر بزودی مرتفع گردد .
  • بدون نام KZ ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    3 0
    یعنی اگر در تابستان آسفالت کنند دیگر هیچ پروژه ساخت و سازی در آن منطقه انجام نمی شود ؟ ولی خودمونیم پاسخ این آقا حکایت اون بنده خدایی بود که حمام نمی رفت .وقتی ازش سوال کردند چرا حمام نمیری برگشت گفت مگه مریضم حموم برم نظافت کنم دوباره بیام بیرون بعد مدتی کثیف می شم .پس برای چی حمام برم . حالا ایشون هم میگه اگه آسفالت کنیم ، دوباره خراب میشه .