یکی از خوانندگان خبرآنلاین که می گوید یکی از کارکنان ایران خودرو است و گلایه می کند که چرا با وجود داشتن قطعه ایران خودرو ،تجویل خودرو ها را به موقع انجام نمی دهد ،از طرفی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو می گوید که حداقل از کارکنان این کارخانه این حرفها بعید است.

این خواننده خبرآنلاین می نویسد: با سلام بنده ماه 4 امسال خودروی 17450000 میلیونی ثبت نام کردم الان 2140000 میلیون شده که میبایستی 30 اذر ماه خودرو را تحویل بگیرم ولی هنوز حواله خودرو نیامده بازهم الان میخوان قیمتهارو بالا ببرند مخصوصا ایران خودرو. من خودم پرسنل کارخانه ام چرا دروغ میگید تمام انبارها پر از قطعات ال 90 هست تا انبارهای کرایه ائی شرکتهای دیگر و پارکینگها . چرا در حق مردم ظلم می شود ؟
این درحالی است که عبدالله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید دارد که این حرف اصلا منطقی نیست. چراکه اگر این کارخانه چنین قصدی داشته تا کنون از 19 هزار فروش 7 هزارخودرو با قیمت قطعی به مشتریان خود واگذار نمی کرد.چراکه در اینصورت ایران خودرو نمی تواند حتی یک ریال به قیمت اضافه کند. بنابراین چنین چیزی به هیچ وجه صحت ندارد.


45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمدی IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    13 0
    بنده هم با همکار خود موافقم و حرفهای ایشان را تایید میکنم. ماشینها را در پارکینک انبار میکنن تا قیمتها بالا برود تا اینکه بتوانند گرانتر به مشتر یها تحویل دهند.تمامی کارکنان ایران خوردرو از این موضوع مطللع هستند.
  • مصرف کننده IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
    8 0
    من خودم برای اولین بار که دارم ماشین از ایران خودرو میگیرم و ال 90 تحویل دی ماه میباشم که در تیر ماه زمانی که دلار 1300 تومان بود ثبت نام کردم فقط بخاطره اینکه از کارخاه ماشین بگیرم که شوک افزایش قیمت 2 بار برای من خورده با فروش سکه های که کردم چیزی حدود 5 میلیون زیانم شده و این نشون میده واقعا" کارخانه بدنبال افزایش قیمت ها هستند لااقل برای مشتریانی که مصرف کننده واقعی هستند فکری بشه که این افزایش قیمت مشمول نشوند و بیشتر از این پولشان بی ارزش نشه.
  • babak IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
    5 0
    آقاي بابايي باوجود اين همه مصوبه وخلف وعده از جانب مجموعه شما باز مردم بايد تاوان بدهند؟آيا خودتان را مي توانيدتوجيح كنيد؟كاش مي شد با شما ارتباط مستقيم داشت(ازخط ارتباط فعلي ايران خودر) وپس از شش ماه پاسخي نگرفته ام موقع ثبت نام پيغامي مبني بر رزرو ماشين يعني موجود بودن خواسته خود دريافت مي كرديم فكر نمي كنيد ماشين هاي ما در بازار آزاد فروش رفته باشد وبدين گونه ما را تهديد به پرداخت گزاف مي كنيد.