فیلمبرداری تازه‌ترین فیلم سینمایی بهرام بهرامیان که مدتی به دلیل برخی اصلاحات متوقف شده بود، بار دیگر از سر گرفته می‌شود.

محمد کمالی‌پور تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آینه شمعدون» به خبرآنلاین گفت: «پروانه ساخت فیلم تمدید شد و بعد از برگشتن رضا عطاران از سفر و از فیلم آقای مهرجویی، فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.»


او در پاسخ به این سئوال که ادامه فیلمبرداری با چه اصلاحاتی انجام خواهد شد، گفت: «تا حدی در بحث محتوایی فیلم تغییراتی ایجاد شد که ما هم با‌‌ همان تغییرات کار را ادامه خواهیم داد.»


کمالی‌پور ادامه داد: «کمتر از شش روز دیگر فیلمبرداری را شروع خواهیم کرد.»


او در پایان گفت: «می‌خواهم از اعضای مرکزی شورای صنفی برای همکاری خوبشان با این پروژه تشکر کنم.»

فیلمبرداری «آینه شمعدون» اواخر آبان‌ماه در شرایطی که حدودا 25 درصد کار انجام شده بود، به دستور سازمان سینمایی برای بررسی مجدد فیلمنامه متوقف شد.

 

داستان «آینه شمعدون» درباره زن و شوهری به نام ضیاء و سوری است که قصد دارند دخترشان را به خانه بخت بفرستند. ضیاء در سیرک کار می‌کرده و حالا بیکار شده است. سوری قصد دارد به دخترش جهیزیه‌ای مفصل بدهد و دخترش را با آبرو به خانه بخت بفرستد. تلاش‌های خانواده برای جور کردن جهیزیه وقتی کامل می‌شود که اهالی محل به کمک آن‌ها آمده و هر کدام تکه‌ای از وسایل زندگی مشترک را به این دو جوان می‌دهند.

 

رضا عطاران، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، مهران احمدی، پانته آ بهرام، شبنم مقدمی، لیلا بلوکات، آهو خردمند، مهتاب کرامتی، مهدی فقیه، برزو ارجمند، اسماعیل سلطانیان، فتانه ملک محمدی و امین ایمانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 263285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =