اغلب گلایه های مردمی در هر روز به بخش تاخیر در تحویل خودروها بر می گردد. تا جاییکه یکی از خوانندگان خبرآنلاین نسبت به پرداختن مکرر به مسایل خودرویی گلایه کرده بود اما با اینحال به دلیل طرح سوالات خوانندگان چاره ای جز پیگیری آن نیست.

 پارس خودرو تقریبا هر ماه یک میلیون تا دو میلیون به طور متوسط افزایش قیمت دارد .پس سازمان حمایت از مصرف کننده چکارست این وسط؟ لطفا سازمان حمایت این قضیه را پیگیری نماید .همچنین چرا مجددا شرکت پارس خودرو از ارسال دعوت نامه خودرو مگان 2000 اتومات آذر ماه خودداری می کند ؟
خواننده خبرآنلاین پیگیری ها نشان می دهد در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت ارز، در حال حاضر تحویل اغلب خودروهای پارس خودرو چون تندر90 و مگان با ضرردهی مواجه است.
چراکه براساس اظهارات مسوولان، به عنوان مثال تندر90 بیش از 90 درصد ارز بری دارد و این درصورتی است که در حال حاضر هر تندر90 با ضرر چند میلیونی تحویل مشتری می شود.
بنابراین با توجه به درخواست مجدد خودروسازان برای افزایش قیمت به سازمان حمایت پیش بینی می شود قیمت این خودروها باردیگر افزایش یابد و البته این احتمال تشدید می شود که تاخیر خودروسازها بر تحویل خودروها به جهت تلاش برای افزایش قمیت و جلوگیری از ضرردهی باشد.
دراین بین بارها کارشناسان توصیه کرده اند دولت از سهم خود به ازای فروش هر خودرو بگذرد تا نه به تولید کنندگان فشاری وارد شود ونه به مصرف کنندگان.
این درحالی است که در حال حاضر اغلب خودروسازها نسبت به تصمیمات غیرکارشناسانه دولت گلایه می کنند و تاکید دارند که اگر بازار به دست خود آنها سپرده شود وضع از شرایط فعلی بهتر خواهد شد.
 

45221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 263077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    7 0
    برخي؟؟!!!