معمولا خیلی ها بعد از رفتن به خدمت سربازی ویا امتحان رانندگی منتظر دریافت کارت پایان خدمت ویا گواهینامه خود می شوند.

اما این انتظار گاهی طولانی وخسته کننده می شود واین افراد در سردرگمی زیادی به سر میبرند. برای مثال مسعود برای خبر آنلاین نوشته:مدت دو ماه از پایان خدمت سربازی ام می گذرد اما هنوز خبری از مدرکم نیست واداره نظام وظیفه می گوید مدارکتان در اداره پست است. می خواستم بدانم آیا ممکن است مدرکی در اداره پست گم شود یا خیر؟
واما شرفی یکی ازمسئولین ارتباط با رسانه های اداره پست در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:اگر بسته پستی ویا مدارک بیمه داشته باشند این اتفاق برایشان نمی افتد واگر هم افتاد بیمه خسارت وارده را پرداخت می کند. اما در مورد تاخیر مدارکی مثل گواهینامه ویا کارت پایان خدمت به تنهایی پست دخیل نیست. بلکه ادارات دیگر هم مثل راهنمایی و رانندگی و نظام وظیفه هم دخالت دارند. چون مثلا باید گواهینامه ها به یک حدی برسد و انبوه سازی شود وسپس به اداره پست تحویل داده شود وبعد از دو یا سه روز حتما مدارک به دست متقاضیان خواهد رسید.
شرفی در ادامه گفت:با این حال اگر افرادی هستند که مدارک ویا بسته هایشان به دستشان نرسیده است می توانند با شماره گویا اداره پست به شماره84477777تماس بگیرند ویا در سایت ما به آدرسwww.post.irمراجعه وپیغام بگذارند تا رسیدگی شود.
45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    3 0
    کاملا درسته اداره پست دیگه تا سه روز حتما مدارک را به درب منزلتان می اورد.
  • موسوی IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
    2 0
    برای تعویض کارت پایان خدمت به دفاتر پلیس 10 که رفته بودم دیدم با هزینه پستی نزدیک 28 هزار تومن باید پرداخت کنیم. آیا 20 ماه خدمت مجانی کافی نیست که برای تعویض کارتی که خودشون فراخوان دادن این همه پول نگیرن؟ کسی نیست پیگیری کنه؟
  • رسولیان IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    0 0
    الان2ماه از قبولی در آزمون گواهینامه می گذره نیامده میرم پلیس 10 میگه برو اداره پست موندم که باید جواب بده.........