کندی سرعت مبین نت در منطقه انقلاب مساله ای است که از سوی برخی از خوانندگان ما بارها مورد تاکید قرار گرفته است.

 

این درحالی است که بازهم یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته است:3 ماه هست که مبین نت به شما گفته می خواهد مشکل کندی شدید سرعت در ساعات رایگان را در تهران و به خصوص محدوده میدان انقلاب رفع کند ولی مشکل که رفع نشده هیچ،به دلیل فروش بیشتر از پهنای باند بدتر هم شده،زنگ هم که می زنیم میگویند چون تعداد مشترکین زیاده اینطوری میشود و قابل پیگیری نیست! خب این به ما چه ربطی داره؟ مگر آنها نباید به اندازه پهنای باندشون بفروشند؟مگه ما پولمان رو پیدا کردیم که بدهیم به آنها بعد سرعتشان اینگونه باشد؟ توی این 3 ماه هم شما قرار بود پیگیری کنید ولی.....
این درحالی است که روابط عمومی این شرکت با اشاره بر اینکه زیرساخت ها در حال توسعه است و مشکلات به زودی برطرف می شود متذکرشد: این خواننده خبرانلاین جزییات بیشتری از خود و شماره مودم خود ارائه کند تا مشکل بررسی شود تا شاید مشکل کندی سرعت اینترنت آنها در جایی دیگر باشد.
روابط عمومی مبین نت همچنین برای اعلام مشخصات این خواننده شماره مرکز خدمات 096790 وسایت www.mobinnet.ir را اعلام کرد تا در صورت هر گونه مشکلی واحد پشتیبانی آن را پیگیری کند.
درعین حال این خواننده خبرآنلاین در صورت تمایل می تواند مشخصات خود را در سرویس مشکلات مردم خبرآنلاین بگذارد تا از این طریق رسیدگی شود.

 

45221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 262518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    16 1
    خودمون شماره پشتیبانی را داشتیم ولی وقتی زنگ میزنیم میپیچونند ویا قول الکی میدند بگو کجا شکایت کنیم
  • بدون نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    10 1
    من هم در اين محدوده هستم و اين مشكل واقعا ديوانه كننده است. فقط پول ميگيرند .
  • بدون نام IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    13 0
    خواهش ميكنم شما پيگيري كنيد به ما كه جواب نميدهند
  • بدون نام IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    12 0
    من سرع 1 اين شركت را گرفتم اما از 128 هم كمتره واقعا پشيمونم . در همين محدوده انقلاب
  • همشهری IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    9 0
    بابا دلتون خوشه حالا تو تهران همه چیز دارین بازم هی اعتراض می کنید ما ها که تو شهرستانیم چی بگیم واسه لود شدن یه صفحه در تمامی ساعات شبانه روز باید کلی معطل بشیم آخرشم اعصابت خورد بشه بی خیال اینترنت بشی نه می تونیم دانلود راحتی داشته باشیم نه وبگردی ونه استفاده مفید از سایتها
  • ج FR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    11 0
    اين مشكل ما هم هست و همچنان مبين نت ما غيرقابل استفاده
  • بی‌سواد IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
    1 0
    ما هم که گیشا هستیم با سرعت 512 نمیتونیم جی میل را چک کنیم. این وضع خوب اینترنته. چند وقت دیگه که قراره بدتر هم بشه چه می‌شود؟؟؟
  • امبر مجد RU ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    1 0
    خوبه توی تهران فقط شب ها مشکل دارید ما توی تبریز از ساعت 1 به بعد که اینترنت رایگان می شه کلا همه چی رو تعطیل می کنیم حتی اگر کار واجبی داشته باشیم تا 8 صبح ! سرعت دانلود که هیچ اصلا حرفشم نزنید شما مگه می تونید این گوگل رو باز کنید؟! طول روز هم پینگ تایم میره بالا به شدت پینگ تایم نوسان داره این مختص یک منطقه خاص نیست 80% مراکز مخابراتی که بیش از 200 نفر کاربر آنلاین دارن و شب ها به 1500 نفر می رسن این مشکل رو دارن خواهشا یه مرجعی ایجاد بشه به کار این ISP ها رسیدگی بشه جوری نشه فله ای اکانت adsl بفروشن و کسی نظارت نکنه وقتی اومدن ماهی 7 تومان اونم روی قبض تلفن یه ماه بعد فله ای سرویس میدن نتیجش همین می شه دیگه آقایای محترم بیایید کمی به پورتتون نگاه کنید بعد نسبت به ظرفیتتون سرویس بدید .
  • آرش US ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    1 0
    کرج هستم . اینجا هم مبین نت افتضاحه و اصلا جوابگو نیست .
  • بدون نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    1 0
    من در شرق تهران هستم با اینکه مثلا 512 مبین نت دارم سرعت افتضاحه ، پشیمان شدم که ADSL نگرفتم .
  • امیر IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    1 0
    کاشکی فقط انقلاب کند بود ما که تهرانپارسیم عاجز شدیم و قیدش رو زدیم
  • vahid IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
    2 0
    سرویس 1 مگ از مبین نت گرفتم 72هزار تومن سرعت دانلودم 9 کیلوبایت بر ثانیه اپلودمم 0 این انصافه؟؟؟ من از دایل اپ استفاده کنم سنگینترم !!! http://uploadtak.com/images/w2992_testpng.png
  • بدون نام EU ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
    2 0
    اگه این فرد هم مشخصات نخواد بده،همین تعدادی که اینجا نظر دادن و به نظرات کسانی رو که در این محدوده هستند و مشکل کندی سرعت دارند رای مثبت دادن نشان دهنده اینه که همه این مشکلو دارن و ربطی به این بنده خدا نداره،اگه واقعا می خواین پیگیری کنید کاری کنید که مشکل همه برطرف بشه نا فقط اون کسی که اعتراض میکنه!!
  • میثم IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
    1 0
    افتضاحه آقا افتضاح آدم نمیدونه به کی باید اعتراض کنه چند روزیه واسه باز شدن صفحه گوگل هم باید 5 دقیقه صبر کنی!!