ایسنا نوشت:

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های این کمیسیون در خصوص دو فیلم "یک خانواده محترم" و "من مادر هستم"، گفت که باید بررسی شود که در این باره ضعف قانون وجود داشته یا ضعف اجرا.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین آقاتهرانی اظهار کرد: قاعده ما در مجلس این است که کمیسیون فرهنگی به اینگونه موارد رسیدگی کند و در این باره هم باید ببینیم که چطور این اتفاقات افتاده و حالا که اینطور شده، چگونه باید جلوی آن را گرفت.

 

وی افزود: در کمیسیون فرهنگی، کمیته‌ای مشغول رسیدگی به دو فیلم مذکور است و نظرات سایر اعضای کمیسیون فرهنگی که عمدتا این فیلم‌ها را بررسی کرده‌اند را نیز در این باره اخذ می‌کند.

 

آقاتهرانی درباره مجوز وزارت ارشاد به این دو فیلم نیز گفت: باید معلوم شود که در این باره ضعف قانون وجود داشته یا ضعف اجرا، قطعا کمیسیون فرهنگی به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 261442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    6 2
    چرا فیلم من مادر هستم ،برف روی کاج ها و پل چوبی رو باید نذارید پخش شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اسلام با کجای این فیلما مخالفه.. مخالفت با این فیلما فقر فرهنگی میاره.. خدایا سینمای ایران از این وضع نجات بده.....
    • محمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
      1 1
      خدایا ما را از دست این سینما نجات بده البته اگه اسمش و بشه گذاشت سینمابا مخاطب زیر 5 درصدش
  • بدون نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۳
    6 2
    من مادر هستم خدایی فیلم بینظیریه...زیر سوال بردن اثرات الکل و مرفه بودن بیش از حد و اثرات منفی روابط بد زناشویی بروی فرزندان و عدم اعتماد زیادی حتی بهترین دوست.
  • بدون نام IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
    4 2
    فیلم فوق العاده است اگه کسی بخاد اخر وعاقبت روابط ازاد وبا نامحرم رو در فیلمی نشون بده بهتر ازین نمیتونه نبسازه پیشنهاد میکنم حتما ببینیدفیلم نه تنها ضد ارزش نیست که خودش کاملا ارزشیه کما اینکه اگه میخاید عاقبت الودگی به اعتیاد رو واقعا ببینید قصه پریا فیلم دیگر این کارگردان هم ببینید